اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کمک گروه های جهادی دانشجویی فارس به مراکز درمانی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان بسیجی این استان، در مبارزه با کرونا، در کنار کادر درمان ایستاده اند.

کمک گروه های جهادی دانشجویی فارس به مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،سعید یوسفی، در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی  بسیج جهرم اظهار داشت: این مرکز واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با حضور دانشجویان جهادگر بسیجی این شهرستان راه اندازی شده است. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس  با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی بسیج جهرم در دوشیفت صبح و عصر در مجتمع ورزشی امیرالمؤمنین(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم راه اندازی شده است افزود: دانشجویان جهادگر و بسیجی مشغول به تحصیل در رشته های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی و.... با حضور در این مرکز به یاری کادر درمان، بهداشت و پیشگیری شتافته اند. 

وی اضافه کرد: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی بسیج سپاه جهرم با هدف کمک به کادر درمان و تسریع در واکسیناسیون عمومی راه اندازی شده است. 

یوسفی ادامه داد: دانشجویان بسیجی استان فارس برای مبارزه با کرونا، در کنار کادر درمان ایستاده و آن ها را تنها نخواهند گذاشت. 

وی در ادامه با اشاره به طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: این طرح جامع بوده که با تکیه بر دانش بومی، نگاه جهادی نخبگان و متخصصان داخلی و استفاده از ظرفیت های سازنده، توانسته کمک های زیادی در راستای مبارزه با کرونا انجام دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشجویان جهادگر بسیجی فارس در راستای طرح کشوری شهید سلیمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول