اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

واکنش قاضی‌زاده هاشمی به خبر مسؤولیتش در بنیاد شهید

قاضی‌زاده هاشمی اخبار مربوط به حضورش در بنیاد شهید را تلویحاً رد کرد و گفت: هیچگونه خبری را در این خصوص تایید نمی‌کنم.

واکنش قاضی‌زاده هاشمی به خبر مسؤولیتش در بنیاد شهید

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، با تشکیل دولت سیزدهم و علی رغم اینکه اعضای اصلی کابینه و وزرا تا حدودی مشخص شده‌اند، اما همچنان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص معاونین رییس جمهور مطرح است. 

یکی از این معاونت‌ها تعیین ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است که چند روزی اخباری مبنی بر تغییر سعید اوحدی در رسانه‌ها به گوش می‌رسد. هر چند هنوز اوحدی در رد یا تأیید این خبر واکنشی از خود نشان نداده، اما در برخی رسانه‌های گفته شده سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی قرار است سکان بنیاد شهید را به دست گیرد و حتی برخی از رسانه‌ها به نقل از افراد نزدیک به او، این انتصاب را تایید کرده و به نقل از قاضی‌زاده هاشمی گفته‌اند: «امیدوار است با حمایت و همکاری جامعه ایثارگری بتواند ساختار بنیاد را اصلاح کند.»

قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این اخبار گفت: هیچگونه خبری را از طرف خودم در این خصوص تایید نمی‌کنم.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده از جانب یکی از نزدیکانش مبنی بر تایید ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: نمی‌دانم این منبع نزدیک به من کیست، اما اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد از طریق مسیر قانونی مراحلش طی خواهد شد. 

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که اصلاً چنین پیشنهادی به شما داده شده یا خیر، گفت: بنده و رییس جمهور گفت‌وگوهای زیادی داشتیم که لزومی به رسانه‌ای شدنشان نیست. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول