اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جشنواره نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» برگزار می‌شود

به مناسبت هفته دولت، جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» در ۸ محور برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت گرامیداشت شهادت دو دولتمرد بزرگ و شایسته انقلاب اسلامی و آغاز هفته دولت، اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته»، به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی و همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.

اولین جشنوارۀ ملی نمایشنامه‌نویسی «مدیر شایسته» با هدف ارتقا و بسط آگاهی و بینش سرمایۀ انسانی نظام اداری کشور از شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای برگزار می‌شود؛ در این راستا مرکز آموزش مدیریت دولتی با درک ظرفیت و تأثیر زبان هنر در شناخت مقولات مختلف نظام اداری در تلاش است با بهره‌گیری از نفوذ و تأثیرگذاری زبان هنر و تعامل و تلفیق آن با تجارب زیسته و ایده‌های هنریِ آمیخته با رویکرد منتقدانه و دغدغه‌مند نیروهای انسانی در حوزۀ شایستگی‌های عمومی مدیران، به خلق دانش و مجموعه‌ای ارزشمند در این حوزه دست یابد.

این جشنواره در ۸ محور: مدیریت تعارض، زبان بدن، کار تیمی، انعطاف‌پذیری، هوش هیجانی، پاسخگویی، شنود مؤثر و ارتباط خلاق و اثربخش برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند حداکثر با سه محور متفاوت در قالب سه نمایشنامه در جشنواره شرکت کنند. مهلت ثبت نام و ارسال آثار از تاریخ سوم شهریورماه آغاز و تا دوم مهرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین به ۳ نمایشنامۀ برگزیده لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی به فایل فراخوان جشنواره و نیز به سایت https://lms.smtc.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول