اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روحانیت در لرستان همواره پیش قدم در امور جهادی بوده است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیشینه روشن و افتخارآمیز مردم استان در کارهای جهادی، گفت: لرستان از دیرباز با توجه به روحانیت بصیر و آگاه، در اقدامات جهادی پیش‌قدم بوده و هستند.

روحانیت در لرستان همواره پیش قدم در امور جهادی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد بحرانی حوزه علمیه لرستان، با اشاره به پیشینه روشن و افتخارآمیز مردم استان در کارهای جهادی، اظهار کرد: مردم لرستان از دیرباز با توجه به روحانیت بصیر و آگاه، در اقدامات جهادی پیش‌قدم بوده و هستند.

وی خاطرنشان کرد: از میان طلاب گروه جهادی به نام منتظران موعود(عج) تشکیل شده که تاکنون چندین فعالیت در حوزه‌های مختلف توسط این گروه انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حضور گروه جهادی طلاب در  مناطق مختلف استان، این گونه اقدامات را منشا اثر برای محرومیت‌زدایی عنوان و تصریح کرد: اجرای طرح‌ مواسات و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه از جمله اقلام و تجهیزات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز ازدیگر کارهایی بود که با کمک ستاد اجرایی انجام شد.

شاهرخی بیان داشت: بیماران کرونایی و غیرکرونایی بارها به حوزه علمیه استان مراجعه می‌کردند که در  صورت نیاز به نهادهای حمایتی برای دریافت خدمات معرفی می‌شدند.

وی، مقابله با فرقه‌های نوظهور را یک اولویت دانست و از تشکیل کارگروه‌هایی برای ارائه آموزش مهدویت جهت آگاهی‌بخشی به افراد خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول