اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معرفی 40 باشگاه ورزشی متخلف به مرکز بهداشت اراک

۴۰ باشگاه ورزشی متخلف که در طی دوره تعطیلی مطلق وضعیت قرمز کرونا در شهرستان اراک اقدام به فعالیت کردند به دادستانی و مرکز بهداشت معرفی شدند.

معرفی 40 باشگاه ورزشی متخلف به مرکز بهداشت اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ۴۰ باشگاه‌های ورزشی در اراک که در دوره محدودیت‌های کرونایی فعالیت داشتند توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت اراک بازرسی و ۷ باشگاه نیز با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ شد.

عدم توجه به‌ بازرسی‌ها و بازدیدها و تذکرات کتبی مکرر، نامه‌های ارسالی از سوی هیأت‌های ورزشی مبنی بر قطع فعالیت، عمده تخلفات این باشگاه‌ها در دوران اعلام تعطیلی مطلق اماکن و باشگاه‌های ورزشی بوده است.

 

بر اساس دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی و شهرستان اراک مجموعه‌های ورزشی بر اساس دستورالعمل رشته‌های ورزشی اعلام شده از سوی وزارت ورزش و دستور وزیر کشور و ورزش و جوانان به دلیل شیوع و تکثیر شدید نوع جدید این بیماری تعطیل هستند و تاکنون بخشنامه جدیدی مبنی بر بازگشایی ورزشگاه‌ها به اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک ابلاغ نشده است.

تیم‌های مشترک متشکل از نمایندگان  دادستانی، اداره ورزش و جوانان، مرکز بهداشت شهرستان، پلیس اماکن و سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان و فرمانداری به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت مجموعه‌های ورزشی را زیر نظر دارند و در صورت بازگشایی و تخطی از مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان مهر و موم خواهند شد.

در بازرسی‌های انجام شده برچسب تعطیلی مجموعه‌ ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بر روی درب باشگاه نصب می‌شود.

 

۲۴۰ مجموعه ورزشی در شهرستان اراک به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۴۰ مورد در رشته‌ ورزشی بدن‌سازی و پرورش اندام فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول