اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت بیش از 78 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد

بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 99 تاکنون 78 میلیارد و 500 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از 78 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد

سید مهدی میراب باشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج،  با بیان اینکه از سال 99 تاکنون 78 میلیارد و 500 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج در این بانک پرداخت شده است، گفت: این بانک با هدف تسهیل ازدواج جوانان و برای اجرای مصوبات بانک مرکزی اقدامات قابل‌توجهی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج انجام داده است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد تعداد پرونده‌های وام ازدواج در بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد را 111 پرونده برشمرد و افزود: این بانک در سال ۱۳۹۹ عمکلرد ۱۰۰درصدی و در 4 ماهه اول امسال عملکرد ۹۰ درصدی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری تمهیداتی برای سهولت و سرعت در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج پیش‌ بینی و به همه شعب ابلاغ شده که این تسهیلات با کمترین بروکراسی اداری و در سریع‌ترین زمان به زوج‌های جوان اعطا شود.

میراب‌باشی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود عملکرد بانک در سال جاری در بحث پرداخت قرض‌الحسنه ازدواج جوانان با رشد قابل توجهی همراه باشد.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی در سال جاری، افزود: به هر یک از زوجین ۷۰۰ میلیون ریال با دوره بازگشت ۱۰ ساله پرداخت می شود که این میزان برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال تا سقف یک میلیارد ریال و برای فرزندان شاهد و ایثارگر تا سقف مبلغ دو میلیارد ریال قابل پرداخت است.

گفتنی است بانک توسعه تعاون از بدو تأسیس به‌ عنوان یکی از بانک‌های عامل پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج فعال بوده است و مطابق آمار رسمی از سال ۹۷ تاکنون نیز حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این سرفصل پرداخت‌ کرده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول