اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

چطور به کودکان پذیرش ماسک را آموزش دهیم؟

۲ جلد دیگر از مجموعه‌ «من و اژدها» اثر «استیو هرمن» با ترجمه‌ اکرم کرمی منتشر شد.

چطور به کودکان پذیرش ماسک را آموزش دهیم؟

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ۲ جلد دیگر از مجموعه‌ «من و اژدها» اثر «استیو هرمن» با ترجمه‌ اکرم کرمی منتشر شد.

بی تردید رشد سالم و موفقیت فرزندانمان در دنیای پیچده کنونی در گرو مهارت‌های است که از همان کودکی باید فراگیرند. دیگوری دو اژدهای کوچک، در هر جلد از این مجموعه داستانی دارد که به یکی از مهارت‌های زندگی مربوط می‌شود. از آنجا که تصور داشتن یک اژدها به عنوان حیوان می‌تواند هیجان انگیز باشد، الگوبرداری از آن برای کودک راحت‌تر می‌شود. با این حال برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر توصیه می‌شود که والدین با خواندن هر کتاب، داستان آن را بهانه‌ای برای طرح تجربه‌های شخصی خود قرار دهند و به کودک خود کمک کنند تا او هم نمونه‌های مشابهی از تجربه‌های خود را به یاد آورد و پیرامون آن با هم گفت و گو کنند تا از این رهگذر مهارت مربوطه در وجود کودک بهتر نهادینه شود.
  
«ماسک اژدهایی و مدرسه‌ مجازی» عناوین دو جلد جدید از این مجموعه است که به تازگی از سوی انتشارات قدیانی منتشر شده است در ماسک اژدهایی در قالب داستان و به صورت غیر مستقیم به بچه آموزش داده می‌شود که در این اوضاع کرونایی باید حتما بیرون از خانه ماسک داشته باشد و در مدرسه‌ مجازی به بچه آموزش می‌دهد با توجه به تعطیلی مدارس باید مدرسه را به خانه بیاورد و به صورت مجازی آموزش ببیند.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی قبلا ۱۳ جلد دیگر این مجموعه را با تصویرگری‌های جذاب و رنگی در نوبت اول چاپ منتشر کرده است. عناوین برخی از آنها: کنترل خشم، دست شویی رفتن، زندگی در لحظه، ورزش یوگا، قلدرهای مدرسه و جشن تولد است.

«ماسک اژدهایی و مدرسه‌ مجازی» در نوبت اول چاپ هر کدام با قیمت ۳۰۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول