اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس و جهاد اسلامی: دیدار عباس با گانتز خنجر از پشت به ملت فلسطین است

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین دیدار رئیس تشکیلات خودگردان با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را خیانت به خون شهدا و خنجر از پشت به ملت فلسطین برشمردند.

حماس و جهاد اسلامی: دیدار عباس با گانتز خنجر از پشت به ملت فلسطین است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که دیدار «محمود عباس» با «بنی گانتز» وزیر جنگ جنایتکار رژیم صهیونیستی، خنجر از پشت به ملت فلسطین و جانفشانی‌های آن و نیز خیانت به خون شهداست.

وی افزود که عباس به دست کشیدن از ارزش‌های ملی و تلاش برای ترمیم چهره رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد.

طبق گزارش وبگاه «العهد»، القانوع همه اقشار ملت فلسطین و گروه‌های آن را به تشکیل جبهه‌ای در مخالفت با این رفتار اهانت‌آمیز عباس فراخواند و تأکید کرد که عباس نماینده ملت فلسطین نیست بلکه تنها نماینده خودش است.

همچنین «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که دیدار عباس با گانتز در بحبوحه جنایت‌های رژیم اشغالگر، محاصره و تجاوزات آن به منزله خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی (سما)، سلمی افزود که خون کودکانی که به دستور گانتز به شهادت رسیده‌اند، هنوز خشک نشده است.

وی تصریح کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس آن به توافق ملی پشت کرده و شروطی برای ازسرگیری گفت‌وگوی ملی تعیین می‌کنند که به نفع رژیم اشغالگر است حال آنکه برای دیدار با سران دشمن صهیونیستی از همدیگر سبقت می‌گیرند و دستشان را در دستان آن‌ها که آلوده به خون بی‌گناهان است، قرار می‌دهند و همکاری‌های امنیتی و سیاسی با دشمن ملت فلسطین را گسترش می‌دهند.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه (به وقت تهران) خبر داد که با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار داشته است.

وی در پیامی توییتری نوشت که در این دیدار موضوعات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول