اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

امیرآبادی: حق الزحمه ناظران انتخابات شوراها پرداخت نشده/ قالیباف: مجلس و دولت در حال پیگیری هستند

نماینده قم در مجلس در تذکری گفت: حق الزحمه ناظران انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت نشده است و باید دولت و مجلس نسبت به این کار اقدامات لازم را انجام دهند.

امیرآبادی: حق الزحمه ناظران انتخابات شوراها پرداخت نشده/ قالیباف: مجلس و دولت در حال پیگیری هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 14 شهریور) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکری اظهار داشت: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برعهده مجلس بود از این رو هیات بخش‌ها و استان‌ها و شهرستان‌ها افرادی را به عنوان ناظر بر صندوق‌های اخذ رأی تعیین کردند.

وی افزود: وزارت کشور حق الزحمه هیات‌های اجرایی و شورای نگهبان نیز حق الزحمه هیات نظارت شورای نگهبان را پرداخت کردند اما متاسفانه هیات مرکزی انتخابات، حق الزحمه ناظران انتخابات شوراهای شهر و روستا را پرداخت نکرده است در همین راستا نمایندگان در شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه تحت فشار بوده و با تماس مکرر روبه رو هستند.

نماینده قم در مجلس خطاب به قالیباف تصریح کرد: از شما درخواست دارم دستور فرمایید حق الزحمه‌ای که قرار بود وزارت کشور از محل  60 میلیارد تومان پیش بینی شده در بودجه برای برگزاری انتخابات پرداخت کند. همچنین به وزیر کشور و هیات مرکزی انتخابات تذکر داده شود تا این مهم انجام شود.

رئیس مجلس در پاسخ گفت: این موضوع در حال پیگیری بوده و دوستان ما در هیات نظارت و اجرایی نیز نسبت به آن مطلع هستند همچنین وزارت کشور نیز در حال پیگیری موضوع بوده و پیش بینی اعتبارات انجام شده است و سازمان برنامه و بودجه باید با اولویت این اعتبار را واگذار کند، ما نیز پیگیر خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول