اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فعالان خلاق به خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه می‌روند

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند در خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه حضور یابند و بازار محصولات خود را توسعه دهند.

فعالان خلاق به خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه می‌روند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه‌های مختلف فناورانه‌ و نوآورانه دعوت کرده است تا برای همکاری بیشتر و استفاده از توانمندی آنها با این مرکز همکاری کنند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در پی انتشار فراخوان «حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در مرکز مشترک تبادل علم و فناوری ایران و روسیه در دانشگاه پلی تکنیک سن پترزبورگ» اقدام به دعوت و جذب شرکت‌های فناور علاقه‌مند به مشارکت با خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه کرده است.

از جمله مزایای حضور در این خانه «اجاره فضای اداریچی مستقل و فضای کار اشتراکی»، «ارائه خدمات بازاریابی محصولات و خدمات دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی و تجاری سازی آنها در فدراسیون روسیه»، «بهره مندی از نمایشگاه محصولات دانش بنیان و خلاق»، «حمایت از تعریف پروژه‌های مشترک انتقال فناوری با دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی روسیه»، «حمایت از حضور شرکت ها و متخصصان ایرانی در نمایشگاه های فناورانه روسیه» و «دریافت خدمات توسعه کسب و کار در بازار روسیه» است.

خرداد ماه سال ۱۴۰۰ چهارمین خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران پس از چین، کنیا و سوریه در کشور روسیه ایجاد شد. این مرکز خدمات سخت افزاری نظیر «تامین فضای کار اختصاصی و اشتراکی»، «شوروم» و «ارائه خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق» به متقاضیان ارائه می‌کند و پل ارتباطی است برای فروش محصولات با کیفیت دانش‌بنیان ایران ساخت در بازار روسیه و اوراسیا. این خانه مسیری مطمئن برای توسعه بازار فناوری ایران در دیگر کشورها محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان تا 10 شهریورماه فرصت دارند تا برای مشارکت در این طرح به http://ihit-ru.com/ مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول