اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اوضاع آشفته شهرداری در دوره گذار/هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اوضاع آشفته شهرداری در دوره گذار گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حال رخ دادن بوده که در مناطق با عکس و مستند به دست من رسیده است.

اوضاع آشفته شهرداری در دوره گذار/هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناصر امانی در صحن امروز شورای شهر در تذکری درباره وضعیت آتش نشانان اظهارداشت:براساس قانون مشاغل سخت با ۲۰ سال سابقه بازنشست می‌شوند و حقوق و مزایای ۳۰ ساله می‌گیرند.

وی افزود: اما آتش نشانان پایتخت تابع صندوق بازنشستگی هستند و با ۵ سال ارفاق بازنشسته می‌شوند لذا به اندازه ۲۵ روز از ماه حقوق دریافت می‌کنند، عادلانه نیست این افراد به دلیل تعدد حوادث در تهران ۱۰ برابر همکارانشان در دیگر استان‌ها فعالیت می‌کنند.

وی در تذکری دیگر در مورد اوضاع آشفته شهرداری در این دوره گذار گفت: اتفاقاتی در سطح شهر افتاده که به ما منعکس می‌شود و باعث نگرانی است.

وی اظهار داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حال رخ دادن است که در مناطق با عکس و مستند به دست من رسیده به طور نمونه در خیابان سیمون بولیوار طی ۲۴ ساعت اطراف زمینی دیوار کشیده شده است و باید از این مشکلات جلوگیری کرد.

این عضو شورای شهر تهران درباره نحوه کار هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، گفت: باید از صدور احکام در این شرایط جلوگیری شود چراکه برخی اعضای هیأت‌های اداری با تخلفات با شائبه سیاسی برخورد می کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول