اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر دفاع/ امیر آشتیانی: وزارت دفاع آمادگی کامل برای تامین نیازمندی‌های ارتش را دارد

فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.

دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر دفاع/ امیر آشتیانی: وزارت دفاع آمادگی کامل برای تامین نیازمندی‌های ارتش را دارد

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس،‌فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه هیئت رئیسه ارتش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی، معاونین و فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی، دریایی، هوایی، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، رئیس کانون بازنشستگان و مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کردند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با تقدیر از تلاش های جهادی امیر سرتیپ حاتمی و تبریک انتخاب امیر محمد رضا آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: وزارت دفاع نقش بسزایی در ارتقاء قدرت دفاعی نیروهای مسلح داشته و توانسته است با تکیه بر ظرفیت های داخلی و بومی نیازمندی های راهبردی دفاعی نیروهای مسلح را تامین نماید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با آرزوی موفقیت برای امیر سرتیپ آشتیانی در مسئولیت حساس وزارت دفاع ابراز امیدواری کرد: سطح تعاملات ارتش و وزارت دفاع در این دوره در ابعاد مختلف دفاعی، نظامی و علمی، پژوهشی افزایش یافته و انشاء الله با استعانت از خداوند متعال گام های مهمی را در قدرت آفرینی و بازدارندگی موثر برخواهیم داشت.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی های رزمی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه خدمات رسانی به کشور در شرایط سخت و بحرانی و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا از آمادگی کامل وزارت دفاع در جهت تامین نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری ارتش در حوزه های رزم زمینی، هوایی، پدافند و دریایی خبر داد و یادآور شد: بی تردید نقش آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفاظت و حراست از حدود و ثغور ایران اسلامی و ارتقاء توان دفاعی ارتش موجب نا امیدی دشمنان و بر هم زدن توطئه ها و نقشه های شوم آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول