اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همراهی مجلس و دولت برای هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال/ مانع فرارهای مالیاتی خواهیم شد

نماینده همدان در مجلس با اشاره به حجم بالای نقدینگی در کشور گفت: باید این سرمایه‌ها در کنار اعتبارات بانک‌ها به سمت تولید و اشتغال و تقویت تعاونی‌ها هدایت کنیم.

همراهی مجلس و دولت برای هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال/ مانع فرارهای مالیاتی خواهیم شد

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره حمایت از بخش‌های مختلف تولیدی و تعاونی اظهار داشت: در دیدار با وزیر جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی تأکید کردم که طبق قانون اساسی باید بخش‌های زیادی از اقتصاد کشور تعاونی باشد، در حالی که در شرایط فعلی این موضوع حذف شده و نقشی از آن مشاهده نمی‌کنیم.

نماینده همدان در مجلس گفت: اگر بتوانیم بخش تعاون را در اقتصاد کشور احیا کنیم که البته نگاه وزرای اقتصاد و کار هم همین است کار بزرگی کرده‌ایم؛ باید تلاش کنیم نقدینگی را جمع کرده و به سمت تولید و اشتغال هدایت کنیم. 

فلاحی افزود: اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی کشور است این در حالی است که ظرفیت اشتغال دستگاه‌های دولتی بسیار پایین است از همین رو در بخش خصوصی باید زمینه اشتغال فراهم شود اگر چه برای تحقق این موضوع باید از کارآفرینان حمایت‌های لازم صورت گیرد.

وی گفت: گسترش بانک‌ها و رویش قارچی و هر روزه یک شعبه جدید و عدم نظارت و شفافیت و تحت رصد بودن آنها مشکلات زیادی را ایجاد کرده است در حالی که باید سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید و اشتغال هدایت شود و قوانین پولی و بانکی دقیقا اجرا شود؛ همچنین باید مانع از فرار مالیاتی و عدم حسابرسی و جولان برخی افراد سیاسی و اقتصادی در حیات‌خلوت بانک‌ها در قالب شرکت‌های سرمایه‌گذاری شویم تا منابع بیشتری آزاد شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول