اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بازار فروش گیاهان دارویی در البرز راه‌اندازی شود

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت تجاری سازی طرح‌های تحیقاتی- پژوهشی، گفت: بازار فروش تولیدات تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی در البرز ایجاد شود.

بازار فروش گیاهان دارویی در البرز راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یداله مالمیر، نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، در حاشیه بازدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی البرز از پارک علم و فناوری استان به حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی تأکید کرد و گفت: بازار فروش طرح‌ها و پروژه‌های دانش بنیان باید رونق یابد.

وی ادامه داد: زمانی که مطالعه و تحقیقی در قالب طرح‌های پژوهشی در بحث تولیدات دارویی انجام می شود با حمایت از این طرح‌ها می‌توانیم به یکی از بزرگترین صادرکنندگان داروهای گیاهی در جهان تبدیل شویم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت تجاری سازی طرح‌های تحیقاتی- پژوهشی افزود: به درستی حامیان مشخصی برای پشتیبانی از این طرح‌ها وجود ندارد تا به شکوفایی کامل برسد ، اتاق بازرگانی وظیفه خود می داند که در این عرصه ورود کند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی برای حمایت از طرح‌های فناورانه باید ارتباط نزدیک تری با پارک علم و فناری داشته باشد و در ابتدای کار با تمرکز بر روی یک تا دو طرح و حمایت از آنها به سمت گسترش سطح همکاری با صاحبان ایده و مبتکران طرح‌های پژوهشی پیش می رود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول