اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس امسال برگزار نمی‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس برگزار نمی‌شود.

رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس امسال برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس و اربعین حسنی که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس میراث گرانبها، قله افتخار و گنجینه تاریخی ملت ایران است و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آزمایش‌های بسیار بزرگی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و امروز کارنامه درخشانی از آنان به یادگار مانده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، شجاعت و دلاوری‌های مردان و زنانی بی‌ادعا است که امنیت، آرامش، اقتدار، عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین ارمغان آن‌ها محسوب می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه و بین جوانان روحیه مجاهدت در راه خدا را افزایش خواهد داد و همه موظفیم ارزش‌های افتخارآفرین ملت بزرگ ایران را به نسل‌های آینده انقلاب اسلامی انتقال دهیم.

سلامی در خصوص برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت ۱۴۰۰ ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود و به جای آن نمایشگاه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برپا می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و اربعین حسینی را نمونه‌ای بارز از ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دانست و بیان کرد: تلاش‌ها و اقدامات جهادی توان و اقتدار امروز ما را نشان خواهد داد و در عین حال الهام‌بخش و امیدآفرین خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عنوان کرد: از برنامه‌های شاخص روز ۳۱ شهریور امسال هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، دیدار جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان با رئیس جمهور از طریق ارتباط تصویری است که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

حسن اسلامی‌راد، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: با توجه به تقارن ایام اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه نیروهای مسلح استان که نشان از همدلی و تلاش برای ترویج ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در جامعه است، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی در فضای باز مرکز فرهنگی دفاع مقدس با همکاری نیروهای مسلح استان سمنان برای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نمایش گذاشته می‌شود.

در این جلسه مقرر شد با مشارکت کلیه یگان‌های نیروهای مسلح، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و مجازی، دستگاه‌های نظام سلامت و موکب‌های اربعین نمایشگاه هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول