اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اولین انتصاب زلفی‌گل/ قائم مقام وزیر علوم منصوب شد

«محمد سلیمانی» از سوی وزیر علوم به عنوان «قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه»منصوب شد.

اولین انتصاب زلفی‌گل/ قائم مقام وزیر علوم منصوب شد

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمد سلیمانی را به عنوان «قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه» منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب «محمد سلیمانی» آمده است: «نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در سطوح کلان علمی و اجرایی نظام اسلامی و آشنایی با همه زوایای مدیریت آموزش عالی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه» منصوب می شوید.

بی شک، دهه پنجم انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند که با تکیه بر تجربه‌ها و دستاوردهای چهار دهه گذشته، تحولی متناسب با نیازها و ضرورت‌های حوزه علوم، تحقیقات و فناوری صورت پذیرفته و دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، دوران جدیدی را که زیبنده انقلاب اسلامی است، با هدف زمینه‌سازی برای تحقق «تمدن نوین اسلامی» و شعار‌محوری دولت سیزدهم، «دولت مردمی، ایران قوی» را با جدیت آغاز کنند.

امید است در مسیر تحقق این هدف متعالی و عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کارگیری همه ظرفیت‌های نظام علم و فناوری کشور و همکاری و هم‌افزایی همکاران ستادی و دانشگاهی، موفق و سربلند باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای، از درگاه پروردگار متعال خواستارم».

محمد سلیمانی نماینده تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت نهم بوده است. وی در سال ۱۳۵۷ لیسانس خود را در رشته مهندسی برق و الکترونیک با کسب رتبه ممتاز از دانشگاه شیراز کسب کرد. سپس برای ادامه تحصیلات راهی اروپا شد و فوق لیسانس خود را در سال ۱۳۵۹ و مدرک دکترای تحصیلی خود را در سال ۱۳۶۱ از دانشگاه پیر و ماری کوری پاریس مدرسه عالی برق SUPELEC فرانسه در رشتهٔ مخابرات و با گرایش بسامد بالا دریافت کرد. وی مدتی هم معاون دانشگاه علم و صنعت ایران بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول