اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خوردبین: پرسپولیس برنده فصل نقل و انتقالات بود/ نباید اجازه جدایی مغانلو داده می شد

سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها در نقل و انتقالات موفق‌تر عمل کرد و فقط نباید اجازه جدایی به مغانلو را می‌داد.

خوردبین: پرسپولیس برنده فصل نقل و انتقالات بود/ نباید اجازه جدایی مغانلو داده می شد

محمود خوردبین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط نقل و انتقالات تیم‌ها در این فصل اظهار داشت: من اتفاق خیلی خاصی در نقل و انتقالات مشاهده نکردم اما گل‌محمدی برای پرسپولیس بازیکنانی گرفته که آینده خوبی دارند. او فصل پیش هم نشان داد که بازیکنانی به تیم می‌آورد که بسیار با کیفیت و آینده‌دار هستند. بازیکنانی که شاید خیلی شناخته شده‌ نبودند اما در پایان فصل جزء بهترین‌ها بودند.پرسپولیس در این فصل نقل و انتقالات هم خوب کار کرده و سرمربی تیم بازیکنانی را جذب کرده که به کارش می‌آیند و به آنها نیاز دارد.

وی در مورد اینکه اما پرسپولیس نتوانست امین قاسمی نژاد را جذب کند و استقلال با استخدام این بازیکن اعلام کرد یک دربی نقل و انتقالاتی را برده است، گفت: قاسمی نژاد چه کسی است؟! او را اصلا نمی‌شناسم!

خوردبین در مورد عملکرد دیگر تیم‌ها مثل سپاهان، استقلال، ذوب آهن و... خاطرنشان کرد: خیلی نقل و انتقالات دیگر تیم‌ها را دنبال نمی‌کنم اما بازیکنانی که پرسپولیس جذب می‌کند را دنبال می‌کنم و می‌روم ببینم سابقه بازی‌شان چه بوده است.  البته سپاهان شهریار مغانلو را از پرسپولیس گرفت که بازیکن خوبی بود. نمی‌دانم چرا باشگاه پرسپولیس او را حفظ نکرد. با این حال به نظرم پرسپولیس برنده فصل نقل و انتقالات بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول