اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رییس شورای شهر کرج: اجازه تعدیل نیرو در شهرداری را نمی‌دهیم

رییس شهردار کرج با اشاره به اینکه در دوره ششم اجازه جذب نیرو به شهرداری نخواهیم داد، گفت: فربه بودن نیروی انسانی مجموعه شهرداری یکی از موضوعات بحرانی است که مربوط به دوره های گذشته است، اما تعدیل نیرو در کار نیست.

رییس شورای شهر کرج: اجازه تعدیل نیرو در شهرداری را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جواد چپردار، رییس شورای شهر کرج، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به بازدید و سرکشی برخی از اعضای شورا از شیوه خدمات رسانی در مناطق شهرداری، گفت: این اقدام انقلابی به صورت جدی در دستور کار این دوره از شوراها قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم در مسیر درست و تأثیر گذار قدم برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه این نوع از بازدیدها به بهبود روند فعالیت کارکنان کمک شایانی خواهد داشت، اظهار کرد: همچنین از شهردار منتخب درخواست داریم که گوش شنوای مطالبات کارکنان و مردم باشد.

وی افزود: امیدواریم با همت و همراهی شهرداری لوایح قبل از ارائه در صحن شورا بررسی و کارشناسی و موارد آن تصحیح شود و پس از آن در کمیسیون مربوطه مطرح شود.

چپردار به اهمیت افزایش و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و یادآور شد: در راستای لایحه شهرداری مبنی بر اینکه ۵۰ دستگاه اتوبوس نو با توجه به نبود راننده منتظر رای اعضای شورای شهر مبنی بر بکارگیری راننده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پاسخ به سخنان شهردار در خصوص تعدیل تعدادی از نیروی انسانی مجموعه شهرداری، بیان کرد: فربه بودن نیروی انسانی مجموعه شهرداری یکی از موضوعات بحرانی است که مربوط به دوره های گذشته است، در دوره ششم بایستی مانع افزایش نیرو به بدنه شهرداری باشیم و تعدیل نیروی نداریم.

دکتر چپردار اضافه کرد: در شهرداری کرج  حضور نیروی انسانی در مقایسه با مأموریت‌های محوله و چارت سازمانی این مجموعه با یک ازدیاد مواجه هستیم که در برخی از پست‌های تخصصی با فقر نیرو مواجه هستیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول