اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

واکسیناسیون اصناف هنوز آغاز نشده است/ شمول 600 هزار نفری اصناف در تهران

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به مشکلات مالی ناشی از کرونا برای اصناف گفت: برخلاف وعده ها واکسیناسیون اصناف در هفته جاری هنوز عملیاتی نشده است.

واکسیناسیون اصناف هنوز آغاز نشده است/ شمول 600 هزار نفری اصناف در تهران

ابراهیم درستی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه علیرغم قول‌های مساعد برای آغاز واکسیناسیون اصناف از هفته جاری هنوز این مهم عملیاتی نشده است، گفت: علیرغم اینکه اصناف طی 18 ماه اخیر بعد شیوع ویروس کرونا هیچگاه خدمات رسانی به مردم را متوقف نکردند و به علت مشکلات ناشی از شیوع این بیماری دچار مشکلات عدیده ای شده اند اما درخصوص واکسیناسیون آنها کوتاهی شده است. 

نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با توجه به قول مسئولین مقرر شده بود واکسیناسیون اصناف با در اولویت قرار دادن مشاغل پرخطر اصناف از هفته جاری آغاز شود اما تا به امروز این موضوع محقق نشده است. 

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای واکسیناسیون اصناف در یکی از مساجد تهران  آماده شده است، گفت: امیدواریم  مسئولانی که قول داده بودند واکسیناسیون اصناف را از هفته جاری آغاز کنند، به قول خود عمل کنند و در یکی دو روز آینده این اتفاق عملیاتی شود. 

درستی اظهار داشت: سه میلیون واحد صنفی در سطح کشور فعال است و این واحدها از بهمن ماه سال 98 یعنی آغاز شیوع ویروس کرونا با مشکلات عدیده ای مواجه بوده اند. 

وی بیان داشت: در حال حاضر 134 اتحادیه صنفی در استان تهران وجود دارد و اعضای تحت پوشش این اتحادیه که دارای پروانه کسب هستند بالغ بر 400 هزار نفر می باشند لذا با احتساب بازرسان و کارمندان اتحادیه ها، تعداد افراد مدنظر قرار داده شده برای واکسیناسیون اصناف تهران بیش از 600 هزار نفر تخمین زده می شوند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول