اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فعال بودن ۱۴۷۰ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد/ اولتیماتوم استاندار به مدیران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: تا روزی که در جایگاه‌ مدیریتی هستند به مردم خدمت کنند.

فعال بودن ۱۴۷۰ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد/ اولتیماتوم استاندار به مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد تا تاریخ دهم شهریور ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۱۴۷۰ پروژه فعال در استان وجود دارد که دستگاه‌ها برای این تعداد پروژه ۱۸۵۵ میلیارد تومان مبادله موافقت‌نامه انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پیشرفت این تعداد پروژه اعتبارات سال جاری استان ۲۰۰ درصد افزایش یافته است، بیان کرد: کل اعتبارات مناطق زلزله‌زده سی‌سخت ۷۲۶ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد این اعتبار تخصیص یافته است و تلاش ما ساخت خانه‌های مردم قبل از آغاز سرما است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مستندسازی اموال دولت تاکید کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۶۵۰ مورد از اموال منقول و غیر منقول دستگاه‌ها سند دار شدند و  یک هزار پروژه هم سند دار خواهد شد که از این حیث رتبه سوم را کسب کردیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی‌رغم همه محرومیت‌ها، گرفتاری‌ها و عقب‌ماندگی‌های این استان اما پروژه‌ها در همه بخش‌های آب، راه، عمران روستایی، بخش آموزش و فناوری و حوزه فرهنگی فعال است.

کلانتری در بخش سوم سخنان خود خطاب به مدیران گفت: دولت تدبیر و امید ۸ سال خدمت کرد و دولت آیت‌الله رئیسی فعالیت خود را آغاز کرده طبیعتا استاندار و سایر مدیران در دولت جدید تغییر خواهند کرد به شما مدیران توصیه می‌کنم تا روزی که در این جایگاه‌ها هستید مکلف به ارائه خدمت به مردم هستید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هر جایی که قرار گرفتید افتخار کنید اگر مدیران به واسطه این تغییر و تحول تعللی ایجاد کنند برخورد می‌کنیم و از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم نظارت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول