اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ورود چهار فروند کشتی صادراتی و کالای اساسی به بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود چهار فروند کشتی صادراتی و کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد و گفت: این کشتی‌ها در لنگرگاه بندر شهید بهشتی چابهار هستند.

ورود چهار فروند کشتی صادراتی و کالای اساسی به بندر چابهار

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی با اعلام این خبر بیان کرد: این کشتی‌ها شامل دو محموله ۱۳۶ هزار تنی گندم فله و یک کشتی حامل ۶۴ هزار تن ذرت فله و یک کشتی جهت صادرات مواد معدنی است که در لنگرگاه بندر شهید بهشتی چابهار هستند.

آقایی درخصوص فرآیند ترخیص و خروج مطلوب این محموله ها گفت: با زیرساخت‌های ایجاد شده در این بندر اقیانوسی و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری امکان پهلودهی و تخلیه انواع کشتی و گروه های کالایی در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت فراهم است.

وی افزود: با توجه به تعامل مطلوب در اداره کل بنادر و دریانوردی با سایر ارگان‌های مرتبط، همه کالاهای وارداتی علی الخصوص کالاهای اساسی با کوتاه‌ترین رویه‌های گمرکی و بدون رسوب به مقاصد هدف در سراسر کشور حمل می شوند.

آقایی اظهار کرد: گندم، جو دامی، ذرت، برنج، شکر، محصولات کشاورزی، روغن نباتی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی است که از طریق بندر چابهار وارد می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول