اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در دبیرستان، جان دانش‌آموز آمریکایی را گرفت

در یکی دیگر از حوادث مرتبط با تیراندازی در آمریکا، یک دانش‌آموز در دبیرستانی واقع در ایالت «کارولینای شمالی» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

تیراندازی در دبیرستان، جان دانش‌آموز آمریکایی را گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه حوادث مرتبط با تیراندازی در ایالات متحده به واسطه آزاد بودن حمل سلاح در این کشور، یک دانش‌آموز در دبیرستانی در ایالت «کارولینای شمالی» مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، «کاترینا تامپسون» رئیس‌ پلیس «وینستون سیلم» در یک کنفرانس خبری در خصوص حادثه تیراندازی در دبیرستان «مونت تبور» گفت که در پی وقوع تیراندازی، مدرسه بلافاصله تعطیل شده است زیرا مأموران اورژانس، معاونان کلانتری و مأموران پلیس بلافاصله بعدازظهر روز گذشته (چهارشنبه) برای جستجوی مظنون این حادثه وارد مدرسه شدند.

آن طور که در این گزارش آمده است، فرد مظنون یکی از دانش‌آموزان دبیرستان است.

دانش‌آموزی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به یک بیمارستان محلی منتقل شد و در آن جا بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

اداره کلانتری شهرستان «فورسایت» در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که مظنون حادثه فوق که اشاره‌ای به نام وی نشده، بازداشت شده است اما جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نداد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که صدای تیراندازی از باشگاه مدرسه شنیده شده است و مسئولان مدرسه از دانش‌آموزان درخواست کردند که به سرعت پنهان شوند زیرا یک عامل مسلح درون مدرسه حضور دارد.

«روی کوپر» فرماندار ایالت کارولینای شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی این ایالت به وی اطلاع داده‌اند که این دومین حادثه تیراندازی در مدرسه ایالت کارولینای شمالی است که در هفته جاری به وقوع پیوسته است.

پیش از این روز دوشنبه هفته جاری، یک نوجوان ۱۵ ساله پس از شلیک گلوله در دبیرستانی در «ویلمینگتون»، یک دانش‌آموز را زخمی کرد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره ایالات متحده حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا نشده است.

روز دوشنبه هفته جاری، مرکز آرشیو خشونت‌های مسلحانه آمریکا گزارش کرد که در حالی که هنوز چهار ماه به پایان سال جاری میلادی باقی مانده آمریکا صحنه ۴۵۰ تیراندازی کوری بوده که در آنها دست‌کم ۴ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یا بر اثر تیراندازی کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول