اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پارالمپیک توکیو| دست پرِ کاروان ایران در روز نهم/ نعمتی به نام نعمتی!

درخشش زهرا نعمتی در تیراندازی با کمان، روز نهم بازی پارالمپیک ۲۰۲۰ را برای کاروان ایران طلایی کرد.

پارالمپیک توکیو| دست پرِ کاروان ایران در روز نهم/ نعمتی به نام

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از  توکیو، نهمین روز از مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی امروز سپری شد که کاروان ایران صاحب یک مدال  ارزشمند دیگر توسط زهرا نعمتی تیرانداز کشورمان شد.

نعمتی که پیش از طلای پارالمپیک اای لندن و ریو را در کارنامه داشت امروز امروز در مسابقه فینال و در یک رقابت نفس‌گیر با نتیجه  ۶ بر ۵ و در تیر طلایی وینسنزا پتریلی حریف ایتالیایی خود را شکست داد.

نعمتی همچنین یک شانس دیگر برای مدال دارد و در رقابت میکس ریکرو تیراندازی با کمان با حریفان رقابت خواهد کرد. 

* دو نقره حاصل تلاش دوومیدانی‌ کاران 

در مسابقات پارالمپیک دوومیدانی‌ کاروان کشورمان سه نماینده داشت که تلاش آنها به یک نقره رسید. 

در مرحله نهایی پرتاب دیسک F11 مهدی اولاد با پرتاب 40 متر و 60 سانتیمتر به عنوان دوم رسید و مدال نقره را از آن خود کرد و نورمحمد آرخی هم در این رقابت دیسک خود را به طول 33 متر و 37 سانتیمتر پرداخت کرد و از رسیدن به مدال بازماند. 

در مرحله نهایی ماده پرتاب نیزه (F12-13)  علی پیروج به مصاف حریفان خود رفت و موفق شد با پرتاب 64 متر و 30 سانتیمتر به عنوان نایب قهرمانی دست یابد و مدال نقره را از آن خود کند.

همچنین علی اصغر جوانمردی پرتابگر ایران با هفت ورزشکار به رقابت پرداخت و در نهایت با پرتاب 15 متر و 40 سانتیمتر در رده چهارم قرار گرفت.

*مقام نهم، بهترین جایگاه بسکتبالیست‌های با ویلچر

شاگردان عباس آقاکوچکی که با چهار شکست مقابل استرالیا، آمریکا، بریتانیا و آلمان و تنها یک پیروزی مقابل الجزایر از راهیابی به جمع هشت تیم برتر بازمانده بودند، در مصاف با کره جنوبی با نتیجه 64 بر 54 پیروز شده و به مقام نهمی رسیدند.

*والیبال نشسته کشورمان حریف می‌طلبد

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان کاری که انتظار می رفت را مانند همیشه انجام داد و حریفش را شکست داد. شاگردان هادی رضایی امروز به مصاف بوسنی رفتند و موفق شدند همانند سه بازی قبلی با نتیجه قاطع سه بر صفر به برتری برسند و فینالیست شوند. ایران و روسیه فینال را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول