اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید/ندانم‌کاری‌ها تمامی ندارد+تصاویر

گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید و موجب شد ماموران آب یاسوج روز سختی ار پشت سر بگذارند.

گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید/ندانم‌کاری‌ها تمامی ندارد+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج گودبرداری در خیابان باقرخان یاسوج حادثه آفرید.

آرمین رئیس آب و فاضلاب یاسوج در همین خصوص گفت: در خیابان باقرخان یاسوج حدفاصل خیابان شهادت 7 گودبرداری جهت ساخت و ساز توسط یک دستگاه بیل مکانیکی موجب آسیب جدی به خط انتقال آب 8 اینچ و شکستگی آن گردید.

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه که مقارن ساعت 17 عصر بوقوع پیوست متأسفانه آب مناطق محمودآباد، راهنمایی، بلوار ابوذر، بلوار باهنر، بلوار کاشانی و تمامی فرعی های منشعب از بلوارهای مذکور، خیابان توحید و فرعی‌های منشعب از آن، سعدی ها، ابن سیناها و ساکنین اطراف ترمینال سابق را با قطعی آب و افت فشار مواجه کرد کارگران بخش های شبکه و اتفاقات در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و اقدامات و تدابیر لازم جهت کنترل و جلوگیری از هدررفت آب را بکار بستند.

آرمین تصریح کرد: با توجه به شیب حاکم بر محل حادثه و قطر 8 اینچ خط انتقال آب مورد نظر و وجود  پرتگاه ناشی از گودبرداری، عوامل اتفاقاتی با به میدان آوردن و بکارگیری وسائط نقلیه سبک و سنگین و با تلاش فراوان توانستند پس از 5 ساعت تلاش بی وقفه و طاقت فرسا نسبت به مهار، تعمیر و وارد مدار کردن خط انتقال آب در منطقه مورد نظر اقدام کنند.

آرمین که از اولین لحظات وقوع حادثه مورد نظر فرماندهی میدان عملیات را برعهده داشت افزود: گودبرداری ها همیشه یکی از مهم ترین عوامل خسارات به تاسیسات خدماتی و حتی حوادث و خطرات جانی می باشند که خوشبختانه در حادثه مورد نظر هیچگونه آسیب و خطر جانی و ریزش ابنیه و ساختمان همجوار یا معبری رخ نداد.

مدیر امور آبفا شهرستان بویراحمد بیان کرد: با توجه به وجود تاسیسات آب، فاضلاب، گاز، مخابرات و برق در عمق زمین و در پیاده روها و سواره روها ضروری است هرگونه عملیات تحت الارضی پس از اخذ استعلام، با حضور کارشناسان دستگاه های خدمات رسان انجام گردد تا شاهد هیچ حادثه تلخ و نگران کننده ای نباشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول