اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استفاده از گاز پیک‌نیک در سمیرم حادثه آفرید/ 3 نفر جان باختند

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن اعضای یک خانواده به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در چادر مسافرتی در سمیرم خبر داد.

استفاده از گاز پیک‌نیک در سمیرم حادثه آفرید/ 3 نفر جان باختند

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وقوع حادثه ویژه در شهرستان سمیرم اظهار داشت: ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه صبح امروز حادثه مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن به فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ سمیرم اعلام شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: در این حادثه ۳ نفر از اعضای یک خانواده یک مرد، یک زن و یک کودک پسر به دلیل استفاده از پیک‌نیک در چادر دچار گازگرفتگی شدند و در دم جان باختند، این حادثه در ونک سمیرم در امامزاده زید بن علی(ع) اتفاق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه اسکان موقت در چادر در صورتی که نکات ایمنی لازم رعایت نشود، می‌‎تواند حوادث ناگواری از جمله خفگی به همراه داشته باشد، تصریح کرد: وسایل گرمایشی که با سوخت‌های فسیلی مانند نفت و بنزین و یا گاز طبیعی و یا گاز شهری و زغال چوب  کار می‎‌کنند برای سوختن به هوا نیاز دارند و در صورتی که در محیط‌های بسته مورد استفاده قرار گیرند و محلی برای ورود هوا و خروج گازهای ناشی از سوختن آن‌ها وجود نداشته باشد باعث تولید گاز منواکسیدکربن و ایجاد مسمومیت با این گاز خطرناک و یا همان تین گرفتگی شده و منجر به مرگ شود.

راستین با اشاره به پرواز درآمدن اورژانس هوایی بیان کرد: در ساعت ۱۰ و ۱۳ دقیقه صبح امروز اورژانس هوایی اصفهان برای اعزام مصدوم آقایی ۲۷ ساله که به دلیل سقوط از ارتفاع دچار شکستگی لگن و مهره کمر شده بود از بیمارستان بوعلی چادگان- به پد بالگرد الزهرا (س) و سپس به بیمارستان آیت اله کاشانی اصفهان به پرواز درآمد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول