اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه موقت یزد: پاسخگویی به مطالبات مردم لازمه بازسازی اعتماد عمومی است

امام‌جمعه موقت یزد با بیان این‌که اعتمادآفرینی بین مردم باید در اولویت اجرایی مسئولان دولت جدید قرار گیرد، گفت: پاسخگویی به مطالبات درست مردم، زمینه‌ساز بازسازی و اعتمادآفرینی مجدد است که باید همه مردم دولت را در این کمک کنند.

امام جمعه موقت یزد: پاسخگویی به مطالبات مردم لازمه بازسازی اعتماد عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدناصر محمدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دارالعباده با اشاره به اهمیت سخنان مقام معظم رهبری خطاب به کابینه دولت جدید، اظهار کرد: جلب دوباره اعتماد عمومی یکی از مهمترین مسائلی است که دولتمردان باید برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان این‌که متأسفانه طی سال‌های گذشته اعتماد مردم به دولت خدشه‌دار شده است، افزود: پاسخگویی به مطالبات به حق مردم، زمینه‌ساز بازسازی و اعتمادآفرینی مجدد است که باید همه مردم ،دولت را در این کمک کنند.

امام‌جمعه موقت یزد تمام اقشار جامعه را در برابر ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی مسئول دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نظامی مردم پایه است و فقط با مشارکت و احساس مسئولیت مردم پیشرفت می‌کند.

حجت الاسلام محمدی با بیان این‌که تمام افراد جامعه باید وظایف خود در قابل نظام را به خوبی و درستی انجام دهند، تصریح کرد: تمام مواردی که رهبر انقلاب مطرح کردند باید به عنوان نقشه‌راه و محور حرکت و تصمیم‌گیری دولتمردان قرار گیرد.

وی در ادامه به موضوع افغانستان و مرز این کشور با ایران اشاره و تصریح کرد: مردم و مسئولان به دلایل مختلف فرهنگی و اجتماعی و حضور شیعیان در آن کشور نسبت به حوادث افغانستان  نمی‌ توانند بی‌ تفاوت باشند.

به گفته محمدی شکست آمریکا و فرار از افغانستان بار دیگر زبونی و حقارت استکبار جهانی و دولتمردان این کشور متجاوز را در منظر جهانیان نشان داد که عاقبت زورگویی چیزی جز ذلت و شکست به همراه ندارد و باید درس عبرتی برای همه دولت‌ها و کشورها باشد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول