اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قول مساعد زنوزی برای رفع مشکل تیم تبریزی

مالک قبلی باشگاه ماشین سازی برای رفع مشکلات این باشگاه قول همکاری داد.

قول مساعد زنوزی برای رفع مشکل تیم تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه ماشین سازی تبربز به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی قادر به جذب بازیکن جدید نیست و با توجه به اینکه تعداد کمی بازیکن با این باشگاه قرارداد دارند، این مساله وضعیت تیم را در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تحت الشعاع خود قرارداده است.

در همین راستا امروز نشستی مجازی بین یونس قربانی مالک فعلی ماشین سازی و محمدرضا زنوزی برگزار شد.

زنوزی در این نشست به قربانی قول مساعد داد که اقدامات لازم برای رفع مشکلات و پرداخت بدهی‌های قبلی ماشین سازی را از طریق نمایندگان خودش انجام دهد تا هرچه زودتر پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود.

همچنین قرار است مدیران ماشین سازی فردا جلسه‌ای را با علیرضا اکبرپور برگزار و در خصوص فصل جدید با او مذاکره کنند. اولویت مدیران باشگاه برای هدایت تیم در فصل جدید لیگ آزادگان علیرضا اکبرپور است و باید دید که مذاکرات دو طرف چگونه پیش خواهد رفت.

طبق اعلام رسمی باشگاه ماشین سازی تمرینات تیم برای فصل جدید قرار است از روز یکشنبه چهاردهم شهریور آغاز شود اما ممکن است بسته بودن پنجره این تاریخ را به تعویق بیندازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول