اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کمک ۱/۵ میلیاردی خیر تربتی به حوزه ورزش

همزمان با هفته دولت و به همت خیر روستای بنهنگ تربت حیدریه پروژه احداث زورخانه حیدر کرار با هزینه ۱/۵ میلیارد ریال در این روستا کلنگ‌زنی شد.

کمک ۱/۵ میلیاردی خیر تربتی به حوزه ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اظهار کرد: در اقدامی ارزشمند توسط خیر گرانقدر هاشم حسن‌زاده، زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع شامل امتیازات کامل آب، برق و گاز در روستای بنهنگ تربت حیدریه با هدف ساخت زورخانه ورزشی به اداره ورزش و جوانان شهرستان اهدا و آیین کلنگ‌زنی آن با حضور رئیس و جمعی از پیشکسوتان هیأت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و مسئولان محلی روستای بنهنگ در هفته دولت برگزار شد.

مجید رضایی با بیان اینکه ارزش این زمین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: برای احداث این زورخانه نیز ۱۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که با همراهی حسن‌زاده، حسن فولاد رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و خیر گرانقدر ورزشی شهرستان تامین و با نام«زورخانه حیدرکرار» تا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خیرین ورزش را بازوان توانمند این حوزه خواند و گفت: همراهی خیران در حوزه ورزش به‌ویژه در بخش عمرانی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و امکان رشد و توسعه ورزشی را سرعت می‌بخشد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول