اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دختر افتخارآفرین ووشو قم تجلیل شد / محمدی الگوی حجاب و عفاف

بانوی افتخارآفرین ووشو استان قم به پاس موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشو و همچنین به عنوان یکی از چهره‌های شاخص عفاف و حجاب تجلیل شد.

دختر افتخارآفرین ووشو قم تجلیل شد / محمدی الگوی حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از ورزشکاران افتخار آفرین هیات ووشو استان قم در سال جاری سوگند محمدی است که در پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشو جوانان ایران خوش درخشید و به همین منظور با حضور سیده‌لیلا عنبری معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، جواد محمدزاده رئیس هیات ووشو و سمانه سلیمانی نایب‌رئیس این هیات از این ووشوکار موفق تجلیل شد.

اتفاق دیگر به آیین تجلیل از فعالین عرصه عفاف و حجاب در ورزش با عنوان میراث مادر اختصاص دارد که با حضور خانم صدیق مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور بانوان، سیده‌لیلا عنبری معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و سرهنگ بهلولی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.

در این مراسم از خانم‌ها فرح کریم‌خانی مدیریت یکی از  باشگاه‌ها، مرضیه فراهانی نایب‌رئیس هیات تیراندازی استان قم، نجمه نوحه‌خوان از مربیان هیات جودو و همچنین سوگند محمدی از ورزشکاران هیات ووشو استان قم که به تازگی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان درخشید تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از سوگند محمدی در حالی انجام گرفت که تیر ماه امسال این ورزشکار در ترکیب تیم منتخب دختران نوجوان و ‏جوان ووشو استان قم به سرپرستی کبری محرابی متشکل از دو سانداکار در بخش مبارزه و چهار تالوکار در بخش فرم مسابقات کشوری این رشته با حریفان به رقابت پرداخت.

این پیکارها بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو به میزبانی تهران برگزار شد و تیم منتخب ووشو استان قم بعد از مسابقات انتخابی با ترکیب سوگند محمدی ‏در وزن ۴۸ کیلوگرم، ریحانه سلمان‌پور در وزن ۵۲ کیلوگرم در بخش ساندا و در قسمت تالو با ترکیب مائده جلالی، بهاره طلوعی، هلیا افراز و ‏یگانه شفایی با رقبا پیکار کرد.

رقابت‌های بخش ساندا در اوزان منهای ۴۸ و ۵۲ کیلوگرم به انجام رسید و سوگند محمدی نماینده ووشو قم به مربیگری فاطمه سلیمانی در دیدار نهایی برابر فاطیما محمدی از مازندران صف‌آرایی کرد و با غلبه بر این ورزشکار عنوان نخست و مقام قهرمانی ایران را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول