اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جنگجویان قم معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات انتخابی استان قم به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی هیات ووشو به پیکارهای حرفه‌ای جنگجویان ایران معرفی شدند.

جنگجویان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از درخششی که مهدی اکبری‌مقدم ملی‌پوش جوان و آینده‌دار ووشو استان قم و دارنده مدال طلای پیکارهای سال 2019 ووشو جوانان آسیا حدود دو ماه قبل در مسابقات جنگجویان ووشو ایران داشت و با اقتدار قهرمان شد، بار دیگر این رقابت‌ها در راه است و قم قصد اعزام یک تیم منسجم را دارد.

در دوره قبل این رقابت‌ها محدودیت‌هایی از سوی فدراسیون ووشو برای حضور ووشوکاران در مسابقات جنگجویان ایران وجود داشت اما اکنون به استان‌ها این فرصت داده شده تا تیم منتخب خود را اعزام کنند، اقدامی که در قم صورت گرفت و با برگزاری پیکارهای انتخابی نفرات اعزامی مشخص شدند.

هیات ووشو استان قم به منظور اعزام تیم منتخب هیات به پیکارهای حرفه‌ای جنگجویان ووشو ایران اقدام به برگزاری رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم منتخب قم کرد، رقابت‌هایی که در سالن زیتون به انجام رسید و شرکت کنندگان در اوزان منهای 60، 70، 80 و 90 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با توجه به اینکه مسابقات حرفه‌ای‌ جنگجویان ووشو کشور بر روی رینگ برگزار می‌شود، به همین منظور هیات ووشو استان قم با همکاری هیات ورزش‌های رزمی قم این رقابت‌ها را به خانه رزمی برد و رقابت‌ها با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و البته بدون حضور تماشاگر و همراه به انجام رسید.

با پایان این رقابت‌ها در وزن منهای 60 کیلوگرم فیروز مختاری و محمدحسن رحیمی، در وزن منهای 70 کیلوگرم عبدالله صالحی‌نیا، علی نوبهاری و حسین خان‌چرلی، در وزن منهای 80 کیلوگرم یاسر تکمار، سجاد قربانی و امید حاجی‌لو، در وزن منهای 90 کیلوگرم رضا شاه‌محمدی به اردوی اصلی راه یافتند.

نفرات منتخب پیکارهای انتخابی ووشو استان قم بلافاصله تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی تیم منتخب آغاز می‌کنند تا مهر ماه امسال در پیکارهای حرفه‌ای جنگجویان ووشو ایران برای کسب رتبه‌های برتر در اوج آمادگی به مصاف حریفان شرکت کننده از سایر استان‌ها بروند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول