اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افتخارآفرینی قمی‌ها با کسب 22 مدال ووشو ایران

نایب‌رئیس هیات ووشو استان قم گفت: دختران و بانوان ووشوکار قم با کسب 22 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز بار دیگر برای ووشو قم افتخار آفرین شدند.

افتخارآفرینی قمی‌ها با کسب 22 مدال ووشو ایران

سمانه سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یک افتخار دیگر برای ووشو استان قم در مسابقات کشوری رقم خورد و تیمی که به نمایندگی از هیات ووشو به رقابت‌های روز جهانی کونگ‌فو و ووشو اعزام شده بود در پیکارها با حریفان مطرح از سایر استان‌ها روی سکوی سوم ایران ایستاد.

وی با بیان اینکه تیم منتخب هیات قم در مجموع 22 مدال این رقابت‌ها را از آن خود کرد، افزود: دختران و بانوان مستعد و پرتوان عضو این تیم در مجموع ۱۰ مدال طلا، ۹ نشان نقره و سه مدال برنز به ارمغان آوردند و تیم قم بعداز تیم‌های تهران و اصفهان به مقام سوم تیمی دست پیدا کرد.

نایب‌رئیس هیات ووشو استان قم در ادامه به نفرات مدال‌آور تیم اشاره و بیان کرد: در گروه سنی نونهالان و در فرم گوئن‌شو فاطمه‌زهرا میری به مدال برنز رسید و در فرم جی‌ین‌شو سارا آجرلو با شایستگی نشان طلا را به خود اختصاص داد تا استعداد و نبوغ این ووشکاران به خوبی نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد: در گروه سنی نوجوانان و در فرم چانگچوان پریسا قربانی برنز گرفت، در فرم چیانگ‌شو شقایق تمکین به مدال طلا رسید، در فرم ننگوئن زهرا آجرلو به مدال برنز، در فرم گوئن‌شو بیتا عسگری به نشان طلا و زهرا آجرلو به مدال نقره رسیدند، در فرم جی‌‌ین‌شو شقایق تمکین مجددا طلا گرفت و فرم سلاح کوتاه سنتی بیتا عسگری و نیایش جعفری صاحب نشان‌های طلا و نقره شدند، ضمن اینکه در سلاح بلند سنتی همین دو ورشزکار بار دیگر طلا و نقره گرفتند.

سلیمانی افزود: در گروه سنی جوانان و در فرم تای‌چی‌شان محدثه رسایی مدال نقره، در فرم دست سنتی و فرم سلاح ریسکی لعیا نوری دو نشان طلا و در فرم ننچوان زینب کدیور مدال نقره گرفتند، ضمن اینکه در گروه سنی بزرگسالان و در فرم سلاح کوتاه سنتی نشان نقره به نرگس بینش رسید و در فرم سلاح بلند سنتی یاسمین اسفینیفرهانی طلایی شد.

وی ابراز کرد: در گروه سنی نوجوانان و در فرم نندائو بخش مردان نیز سعید محمدی‌عراقی صاحب مدال برنز شد و در فرم دست سنتی همین ورزشکار طلا گرفت، در حالی که مربی تیم استاد بتول‌السادات رفیعی‌پور بود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول