اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

رمز و رازهای مسیر موفقیت در کنکور سراسری

تا حالا به این فکر کردی که انتهای مسیر زندگیت به چه اهدافی قرار هست دست پیدا کنی؟

رمز و رازهای مسیر موفقیت در کنکور سراسری

یا اینکه چه طور میشه یه سری افراد به هر کاری دست میزنن موفق میشن اما من هنوز روی پله های اول به دوم نرسیده جا می زنم یا حس می کنم من تو هیچ کاری نمی تونم موفق باشم؟

قطعا وقتی مسیر مشخصی داشته باشی یا به طور دقیق تر هدف اصولی داشته باشی به بهترین شکل زندگیت رو تغییر خواهی  داد.

شاید جالب باشه بدونید که همه زندگی شما تحت تاثیر انتخاب های خودته مثلا همه ی افرادی که رتبه های برتر کنکور میشن، مدرسه غیر انتفاعی، نمونه دولتی یا تیزهوشان و ... تحصیل نکردن اما به هدفشون رسیدن این یعنی داشتن برنامه ریزی همراه با انتخاب های درست.

اما بیشترین سوالی که مطرح میشه این هستش که من چه طور می تونم برنامه ریزی کنم که هم بتونم به همه ی درسام برسم هم تست بزنم هم در نهایت زمان برای جمع بندی داشته باشم؟

ویژگی برنامه ریزی اصولی برای کنکور

بهترین برنامه ریزی، برنامه ریزی حجمی زمانی هست بدین شکل که متناسب با هر مبحث و هر درس با توجه به نقاط قوت و ضعف خودت زمانبندی می کنی.
اکثر افراد فکر می کنند اگر از برنامه ریزی های دیگر افراد یا به طور مشخص تر دوستان خود استفاده کنند موفق می شن اما این کار اشتباه ترین کار ممکنه چون ممکنه با یک سری روزمرگی ها مواجه بشی و هر روز از برنامت عقب بمونی و در نهایت دچار بی انگیزگی میشی.
تفکرغلط خیلی از افراد این هست که باید از سال های منتهی به کنکور فقط درس بخونی و هیچ تفریحی نداشته باشی و این یعنی زندگیتو وقف کنکور کنی که اشتباه محض هستش و شما باید زمان برای تفریح و ... اختصاص بدین.
از ابتدا زمانی را برای تست زنی، جمع بندی و مرور مشخص کنید.

 

اصول انتخاب منابع در روزهای طلایی کنکور چیست؟

سوالات کنکور به دلیل تستی و مفهومی بودنش انتخاب منابع رو تحت تاثیر قرار میده!!

یعنی علاوه بر فهم محتوای مطالب شما باید بتونی به یک گزینه پاسخ صحیح بدی که هر جواب غلط  تاثیر منفی داده میشه.

اما نکته دیگه این هست که شما علاوه بر مطالعه مطالب، باید در کمترین زمان به سوالات پاسخ بدی که این نیاز به یک سری تکنیک تست زنی داره.

نکته ی اساسی در منابع تستی پاسخنامه تشریحی و یا آموزش تکنیک های سرعتی می باشد تا با شیوه ی پاسخگویی به سوالات آشنا شده و در کمترین زمان به پاسخ سوال دست پیدا کنید.

چه منابعی برای کنکور انتخاب کنم؟

موسسه کنکور آسان است با هدف ارتقاء سطح علمی کلیه داوطلبان و با همکاری اساتید مجرب عرصه آموزش کنکور توانسته، افتخاراتی را کسب کند.

منابع در این موسسه به صورت آموزش، تست زنی، همایش، جمع بندی و خلاقیت در قالب دی دی وی در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

کلیه دانش آموزان و داوطلبان با هر سطح مالی و علمی می توانند نسبت به تهیه این منابع اقدام کنند ضمن اینکه آموزش های اساتید در برنامه های تلویزیونی با عنوان اوج یادگیری و یادگیری آسان همراه با تکنیک های کنکوری جهت آشنایی دانش آموزان با تدریس اساتید پخش می شود.

از جمله اساتید موسسه می توان به استاد امیر مسعودی مدرس ریاضی و فیزیک، عارف ربیعیان مدرس درس شیمی، حسین احمدی مدرس عربی، دین و زندگی، ادبیات اشاره کرد، همچنین زیست توسط اساتیدی همچون عرفان پازوکی، مهدی شیخی تدریس می شود.

ویژگی مشاور خوب برای کنکور

قطعا با شنیدن مشاور با هزینه های گزافی که بسیاری از موسسات و مشاورین دریافت می کنند خانواده ها و داوطلبان عقب نشینی خواهند کرد اما در این میان چه افرادی به عنوان مشاور کنکور شناخته خواهند شد.

  1. ارائه برنامه شخصی سازی شده استاندارد متناسب با نقاط قوت و ضعف هر فرد
  2. تسلط بر مطالعه درسی وآخرین بودجه بندی سالانه
  3. آگاهی در دروس پیش نیاز و آخرین نغییرات سازمان سنجش
  4. مسئولیت پذیری و اشراف در زمینه مشاوره ی تحصیلی
  5. توانایی حفط روحیه و تسلط بر مباحث روانشناسی و انگیزشی
  6. آگاهی از نیاز دانش آموز

دانش آموزان و داوطلبان می توانند با تهیه منابع موسسه از برنامه ریزی و مشاور رایگان مشاورین مجرب کنکور آسان است بهرمند شوند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول