اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری نشست با وزرای نیرو و صمت جهت تسریع در پروژه انتقال آب دریا به فارس

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری دو جلسه با وزرای نیرو و صمت جهت تسریع در تکمیل پروژه بزرگ انتقال آب از دریا به استان فارس خبر داد.

برگزاری نشست با وزرای نیرو و صمت جهت تسریع در پروژه انتقال آب دریا به فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نهمین نشست شورای راهبردی انتقال آب از دریا به استان فارس اظهار داشت: جهت تسریع در تکمیل پروژه بزرگ انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس نشستی با وزرای نیرو و صمت در تهران برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هم وزیر صمت و هم وزیر نیرو حمایت لازم را از این پروژه خواهند داشت، افزود: مسوولان پروژه نیز سطح انتظارات و مشکلات و موانعی که پروژه با آن روبه روست را احصا کرده تا با ارایه به وزرا، توافق نامه ای در این راستا شکل گیرد.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرعت پروژه باید بیشتر شود، گفت: هفته آینده در نشست با وزرای مربوطه سعی خواهیم کرد تا در این راستا موانع را برطرف کنیم.

عزیزی خواستار خروجی مناسب نشست های شورای راهبردی شد و افزود: پیشنهاد بنده این است با اصفهانی ها نیز جلساتی داشته باشیم و توافقات قبلی را در مباحث مختلفی که داشتیم  دنبال کنیم.

به گزارش فارس، پروژه بزرگ انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس ۲۶تیرماه امسال کلید خورد که بنا به اظهارات پیمانکار این پروژه تاکنون ۳۱۵۰متر حفر کانال و ۷۰۰متر لوله گذاری انجام شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول