اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیران دانشگاه زنجان بهترین روزهای عمر خود را تجربه کردند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا، مدیران دانشگاه زنجان بهترین روزهای عمر خود را تجربه کردند و بدون کوچکترین اقدامی، فقط از بیت‌المال حقوق دریافت کردند.

مدیران دانشگاه زنجان بهترین روزهای عمر خود را تجربه کردند

سید مصطفی آل یاسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به جرات می‌توان ادعا کرد که یکسال و نیم گذشته از بدترین و سخت‌ترین روزهای دانشگاه زنجان بود و بسیاری از ارکان دانشگاه زنجان علی‌الخصوص رئیس دانشگاه مسیر رو به رشد دانشگاه را با چالش‌های جدی مواجه ساختند. 

وی با اشاره به روز‌های سخت دانشگاه زنجان تصریح کرد: هرکدام از اساتید و مسؤولان به دلایل مختلفی همچون نزدیک شدن به بازنشستگی، خستگی از کار، بی‌دغدغگی، پایان دولت و... وظایف خود را کنار گذاشتند. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان اضافه کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، مدیران دانشگاه زنجان بهترین روزهای عمر خود را تجربه کردند و بدون کوچکترین اقدامی، فقط از بیت‌المال حقوق دریافت کردند. 

آل یاسین تصریح کرد: متاسفانه این روزها، دشوار‌ترین روزهای تشکل‌های دانشجویی بود‌‌؛ چراکه دانشگاه زنجان کوچکترین اراده‌ای برای انجام برنامه‌های دانشجویی نداشت که هیچ، بلکه خوشحال از تعطیلی دانشگاه بود. 

وی با بیان اینکه در ظاهر، بهانه متولیان فرهنگی دانشگاه، کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه بود، ادامه داد: ولی در باطن، پایان دوران مسؤولیتی وی بود و تلاش می‌کردند این روزها را بی‌دردسر و کار به اتمام برسانند. 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اظهار تاسف به بی‌توجهی مدیریت دانشگاه نسبت به جلسات شورای فرهنگی که بر خلاف آیین‌نامه و دستورالعمل‌ها صورت گرفت گفت: این بی‌توجهی‌ها منجر به غفلت دانشگاه از آسیب‌های فرهنگی علی‌الخصوص در خوابگاه شد و عدم اراده برای حل مشکلات نیز آسیب‌ها را دو چندان کرد. 

آل یاسین با بیان اینکه مشکلات بسیاری که برای دانشجویان در زمینه غذا و امکانات پدید آمد ناشی از همین بی‌توجهی‌ها به امورات دانشگاه بود که نمونه بارز آن را در ماه مبارک رمضان شاهد بودیم، افزود: سردر دانشگاه زنجان تابلویی بزرگ با شعار «دانشگاه زنجان آفتاب توسعه استان» حک گشته است؛ اما در این مدت آنچه مشاهده نشد نگاه عمیق و توسعه محور دانشگاه بود. 

وی ادامه داد: در این ایام مدیران دانشگاه تبدیل به مجتهد صاحب فتوا شدند و برای هر برنامه تشکلی، انگ غیر شرعی چسباندند و بسیاری از اقدامات همیشگی دانشجویی با این برچسب برگزار نشد. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه در این مدت بودجه فرهنگی دانشگاه بدون استفاده بوده است گفت: بودجه فرهنگی دانشگاه که در این مدت تلنبار شده بود تبدیل به هزینه‌های دست چندم گردید و متاسفانه این بودجه از تشکل‌های دانشجویی سلب شد.

آل یاسین افزود: اگرچه این ایام دانشگاه عقب گرد داشت؛ اما امیدواریم وزیر علوم جدید، زلفی گل به سرعت تغییرات دانشگاهی را آغاز کرده و مسیر روبه رشد سال‌های گذشته دانشگاه زنجان را مجددا ادامه دهند.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول