اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه هفتگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اعلام شد

مسؤول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در هفته جاری از شنبه تا دوشنبه مراسم شب‌های حرم به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین بندانی نیشابوری، موسوی هشترودی و عباسی خراسانی و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی برگزار می‌شود.

برنامه هفتگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اعلام شد

حسن فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۱۳ شهریور تا جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با ۲۶ محرم تا ۲ صفر اظهار کرد: در هفته جاری مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: محافل سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر به ترتیب از شنبه تا جمعه با حضور حجج اسلام امیربهاءالدین علایی‌نژاد، علی اکبر بیگدلی، منصور فرجی، علی خادمی، ناصر خلج، رضا علی‌پور و رضایی اصفهانی دنبال می‌شود و بعد از نماز ظهر نیز علی رئوفی، محمد جعفری دستجردی، محمد خرم‌فر، حجت‌الاسلام مرتضی حائری، حجت‌الاسلام محمد اسماعیل خورشیدی، اسلام میرزایی و سید مهدی موسوی برای زائران حرم مداحی خواهند کرد.

مسؤول واحد مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری مراسم عزاداری قبل از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر خبرداد و گفت: مداح عصر شنبه روح‌الله برزه‌کار و سخنران حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر انواری و همچنین مداح عصر یکشنبه روح‌الله بیات و سخنران حجت‌الاسلام والمسلمین معصوم اسماعیلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه عصر دوشنبه نیز محمد چراغی برای زائران حرم مداحی و حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد یزدی در حرم مطهر ایراد سخن خواهد کرد، افزود: عصر سه شنبه مراسمی با مداحی سید محمد حسینی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عباسی تربتی و عصر چهارشنبه مراسمی با مداحی سید احمد محمدی حسینی‌نژاد و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین وحید حجتی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

فرقانی از برپایی محفل انس با قرآن کریم قبل از نماز مغرب و عشاء روز پنج‌شنبه یاد کرد و ادامه داد: عصر روز جمعه نیز ویژه برنامه زمزم مهدویت با اجرای حجت‌الاسلام سید حسن مهدوی‌نیا و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ملایی دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هفته جاری از شنبه تا دوشنبه مراسم شب‌های حرم به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین بندانی نیشابوری، موسوی هشترودی، عباسی خراسانی و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی برگزار می‌شود و مداحان این مراسم به ترتیب سید محسن بنی‌فاطمی، نادر جوادی، سید حسن گل ختمی، جواد برزگر، مهدی حیدرزاده، حسن اخباری و سید حسین جعفری‌نژاد خواهند بود.

فرقانی تصریح کرد: برنامه آستان فاطمی با محوریت پخش از شبکه قرآن شامل قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) در یکشنبه ۱۴ شهریور ساعت ۲۱ و قرائت دعای توسل سه در شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۲۱ دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول