اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره حوزه هنری در بوشهر

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: با توجه به پیک پنجم کرونا و درخواست‌های متعدد مهلت ارسال اثر به جشنواره «عفاف و حجاب» و سوگواره «هنری عاشورایی» تا ۲۰ شهریورماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال اثر به سوگواره حوزه هنری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، امید پارسایی‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان مسابقه استانی عفاف و حجاب در سه بخش «عکس»، «پوستر»، «نماهنگ» برگزار می‌شود. 

رئیس حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: بر اساس فراخوان منتشرشده از سوی دبیرخانه جشنواره، مهلت ارسال آثار ۳۱ مرداد تعیین‌ شده بود که با توجه به پیک پنجم کوید ۱۹ و درخواست‌های شرکت‌کنندگان تا ۲۰ شهریور تمدید شد.

پارسایی‌فر ادامه داد: جشنواره عفاف و حجاب در محورهای جوانان، خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود که در قالب این رویداد هنرمندان هنرهای تصویری و گرافیست و عکاسی در استان بوشهر به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: همچنین سوگواره هنری عاشورایی مهلت ارسال تا ۶ شهریور تعریف شد، اما فرصت تولید و ارسال آثار تا ۲۰ شهریور ادامه یافت.

پارسایی‌فر ادامه داد: دبیرخانه این سوگواره در چهار بخش «نقاشی‌خط و خوشنویسی»، «عکاسی»، «پوستر» دعوت به مشارکت در خلق و ارسال اثر کرده است.

وی گفت: در بخش خوشنویسی و نقاشی‌خط؛ «آیات ۲۷ تا ۳۰ سوره مبارکه والفجر»، «اشعار عاشورایی از شاعران اهل‌بیت (ع) استان و کشور»، «کتیبه‌ها و بیرق‌های عاشورایی»، در بخش عکاسی «روضه‌های خانگی»، «کودکان عاشورایی»، «اهداء نذورات و توزیع کمک‌های مردمی»، «مراسم تعزیه»، «برافراشته شدن «نمادها و بیرق‌ها و پرچم‌های عاشورایی» در میدان‌ها و معابر عمومی شهر،  مراکز درمانی و بیمارستانی و دستگاه‌ها وادارت» و در بخش تصویرسازی «کودکان عاشورایی»، «آیین‌های عزاداری و سوگواری عاشورایی در شهرها و روستاهای استان بوشهر» مدنظر است.

پارسایی‌فر ادامه داد: در بخش طراحی پوستر و گرافیک «کوچک‌ترین سرباز، حضرت علی‌اصغر (ع)»، «پیام‌های حماسه عاشورا»، «سرداران عاشورایی استان بوشهر»، «سرزمین آیین‌ها، نمادها و نواهای عاشورایی استان بوشهر» از عمده اهداف این سوگواره است.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره و سوگواره به آدرس حوزه هنری بوشهر و یا واتساپ و ایتا با شماره ۰۹۱۷۱۷۳۱۹۴۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول