اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مستند «ماه نشانی‌ها» ساخته می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: مستند «ماه نشانی‌ها»، مروری اجمالی بر خاطراتی از شهدای گرانقدر شهرستان ساخته می‌شود.

مستند «ماه نشانی‌ها» ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مستند «ماه نشانی‌ها»، مروری اجمالی بر خاطراتی از شهدای گرانقدر شهرستان ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اینکه ساخت فیلم‌های مستندی از شهدا و خانواده‌های آنان یکی از رویکردهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: هدف از ساخت این فیلم نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره‌گیری از خاطرات بازماندگان شهدا است.

وی با اشاره به همکاری فرمانداری، سپاه ناحیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این کار فرهنگی بیان کرد: از جمله فعالیت‌هایی که می‌تواند در ترویج فرهنگ شهادت، تاثیر و کارایی داشته باشد، انتشار سیره عملی شهدا با بیان خاطرات، وصایا و توصیه‌های شهدای گرانقدر است.

ملکی با بیان اینکه در این راستا ۱۰۰ خاطره از شهدای گرانقدر در قالب کتاب ۱۰۰ خاطره از شهدای ماهنشان در حال تدوین و ویراستاری است، گفت: جوانان مبلغی برای فرهنگ ایثار و شهادت و رهرو راه پاک شهدا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه کتاب و مستند «ماه‌نشانی‌ها» شهدای شهرستان ماهنشان که مرحله پیش تولید آن از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور به تولید نهایی می‌رسد، خاطر نشان کرد: این آثار در اجلاسیه نهایی کنگره ٣٥٣٥ شهید استان زنجان در پاییز امسال رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول