اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

اقتدار ایران در خلیج‌فارس/ رژه 150 شناور سپاه+ عکس

در سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، مردم ساحل‌نشین استان بوشهر با رژه شناورها در خلیج فارس اقتدار دریایی خود را برای صیانت از مرزهای دریایی به نمایش گذاشتند.

اقتدار ایران در خلیج‌فارس/ رژه 150 شناور سپاه+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، در سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار رژه دریایی شناور‌ها در ساحل خلیج فارس دلوار زادگاه سردار بزرگ مبارزه با استعمار با شکوه خاصی برگزار شد.

سردار رمضان زیراهی در این آیین با گرامیداشت سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار اظهار داشت: به‌پاس گرامیداشت یاد شهید رئیس‌علی دلواری رژه نمایش قدرت دریایی در خلیج فارس در محدوده ساحل دلوار  تنگستان زادگاه این شهید والامقام با مشارکت شناورهای مردمی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی برگزار شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۵۰ فروند شناور در رژه قدرت دریایی در روز ملی مبارزه با استعمار تصریح کرد: ۳۰ شناور سنگین، ۱۲۰ شناور سبک مردمی و تعدادی شناور بسیج دریایی و پایگاه شهید رئیس‌علی دلواری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در رژه یادشده قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه هر سال به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: همان‌گونه که رئیس‌علی دلواری و یارانش شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آوردند اکنون فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو در آورده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از امنیت خلیج فارس با رصد و پایش شبانه‌روزی این نیرو خبر داد و اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران اکنون در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد.

 

زیراهی خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن دانست و تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه که شبانه‌روز تردد و تحرکات شناور دشمنان را در خلیج فارس رصد می‌کند اگر خطایی محاسباتی انجام دهند با آنان به‌شدت و با قدرت بالا برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول