اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

قدردانی کتائب المجاهدین فلسطین از مواضع حمایتی سید حسن نصرالله

گروه «کتائب المجاهدین» از گروههای مقاومت فلسطین گفت که از مواضع دبیر کل حزب الله در حمایت از مسئله فلسطین قدردانی می‌کند.

قدردانی کتائب المجاهدین فلسطین از مواضع حمایتی سید حسن نصرالله

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه «کتائب المجاهدین» از گروههای مقاومت فلسطین تأکید کرد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حامی مسئله فلسطین است.

خبرگزاری یونیوز به نقل از این گروه فلسطینی گزارش داد، نصرالله همیشه در کنار مسئله فلسطین، محور مقاومت و ملت فلسطین بوده و خواهد ماند.

این گروه تأکید کرد: «ما از نصرالله به خاطر این مواضع تشکر می‌کنیم و قدردان تمام کسانی هستیم که از مسئله فلسطین و جبهه‌ها و محور مقاومت حمایت و پشتیبانی می‌کنند».

کتائب المجاهدین در پایان تأکید کرد که این گروه و سایر گروههای مقاومت فلسطین در کنار هم قرار خواهند داشت تا این کشور را آزاد کنند.

فایل ویدئویی زیر درباره قدردانی یک نیروی کتائب از نصرالله است:

 

 

 

کتائب المجاهدین اوایل اردیبهشت ماه گذشته از آغاز یک تمرین نظامی گسترده توسط نیروهای خود در نوار غزه خبر داد.

تمرین‌های نظامی این گروه فلسطینی، در محورهای متعدد و با تاکتیک‌های دفاعی و هجومی در مناطق مختلف نوار غزه تحت عنوان «الوعد المفعول ۱ »برگزار شد.

کتائب المجاهدین با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: این تمرین نظامی را به همه ملت فلسطین، به ویژه مردم قدس تقدیم می‌کنیم که بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدند و آنها را زیر پا له کردند. به آنها می‌گوییم که تفنگ‌های ما پر است و مجاهدان نیز آماده حمله و منتظر اشاره هستند».

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول