اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بشار اسد: اتحاد و تأکید بر حق بازگشت، قاعده اصلی در جنگ آزادسازی فلسطین است

رئیس جمهور سوریه که میزبان دبیر کل جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین بود گفت که باید برای آزادسازی این کشور، بر حق بازگشت آوارگان تأکید کرد.

بشار اسد: اتحاد و تأکید بر حق بازگشت، قاعده اصلی در جنگ آزادسازی فلسطین است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «طلال ناجی» دبیر کل «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» (جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین) بعد از ظهر امروز شنبه به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه رفت.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، اسد و ناجی در این دیدار، تحولات سوریه و فلسطین و اوضاع کشورهای عربی و منطقه‌ را بررسی کردند.

اسد با اشاره به اهمیت نبرد گروههای فلسطینی موسوم به «شمشیر قدس»، درباره بازتاب این نبرد بر روند جنگ با دشمن صهیونیستی صحبت کرد.

وی همچنین نقش گروههای مقاومت و ملت فلسطین در قدس و اراضی اشغالی 1948 در تحقق این پیروزی مهم را ستود.

رئیس جمهور سوریه در بخش دیگری از اظهارات خود، به بررسی اهداف جنگ اقتصادی علیه سوریه پرداخت و گفت که تحریم اقتصادی، نتیجه شکست گروهها و ابزارهای نظامی و امنیت کشورهای متجاوز است.

اسد خاطر نشان کرد، هدف از این محاصره، هدف قرار دادن بنیه مردمی است که طی این سالهای جنگ ایستادگی کردند، ولی مردم سوریه می‌توانند این مرحله را پشت سر بگذارند و پیروز شوند.

وی همچنین گفت که اتحاد گروههای فلسطینی و تأکید بر حق بازگشت [آوارگان]، باید قاعده اصلی در مسیر جنگ آزادسازی فلسطین باشد.

ناجی نیز از مواضع حمایتی سوریه از مسئله فلسطین قدردانی کرد و درایت و شجاعت بشار اسد را به عنوان یک «رهبر عربی استثنائی و تاریخی» ستود.

وی درباره خطراتی که فلسطین به خاطر عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، روبروست، تأکید کرد، اتحاد و مقاومت ملت فلسطین، تنها گزینه برای پاسخ دادن به برنامه‌هایی است که در راستای ناامید کردن و ایجاد اختلاف در فلسطین طراحی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول