اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

امیرعبداللهیان دُز دوم واکسن کووبرکت را دریافت کرد +عکس

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دُز دوم واکسن کووبرکت را دریافت کرد.

امیرعبداللهیان دُز دوم واکسن کووبرکت را دریافت کرد +عکس

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دُز دوم واکسن کووبرکت را دریافت کرد.

 

 

 

 

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی پس از تصدی این سمت درباره واردات واکسن کرونا گفت: اولین برنامه کاری من در وزارت خارجه تشکیل ستادی برای واردات سریع‌تر واکسن از کشورهای مختلف جهان بود و از وزیر بهداشت خواهش کردم تا در اولین جلسه ما حضور پیدا کند. لذا ایشان به همراه چهار تن از معاونان به وزارت امور خارجه تشریف آوردند و رئیس انستیتو پاستور، هلال احمر، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و تمامی مدیران وزارت امور خارجه که مرتبط با این موضوع هستند در هفته گذشته در این نشست حضور یافتند.

وزیر امور خارجه، اظهار داشت: بسیج و یک فراخوان عمومی در این رابطه داده شده، تمام سفرا و سرکنسولگری‌های ما در سراسر جهان فعال شده‌اند و از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور که علاقه‌مند هستند به هموطنان خود کمک کنند، استفاده می‌کنیم. (اینجا بخوانید)

«وانگ یی» وزیر خارجه چین دیروز (جمعه) ۱۲ شهریور ماه در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از ارسال حجم بالای واکسن سینوفارم در سپتامبر و در روزهای آینده به ایران خبر داد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول