اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نیروی دریایی ارتش مایه امید جبهه مقاومت است

نماینده ولی فقیه در گیلان اقتدار نیروهای مسلح ایران را در سایه ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه امید جبهه مقاومت است.

نیروی دریایی ارتش مایه امید جبهه مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با تبریک انتصاب امیر دریادار شهرام ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: از خدای متعال موفقیت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه تمام دریاها می‌خواهیم. 

وی به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ایران اسلامی در دریای عمان، خلیج فارس و دریای خزر اشاره کرد و افزود: اکنون نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردمی بودن ویژگی نیروهای مسلح ایران است، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از دنیا حضور پیدا می‌کند موجب اقتدار ملت‌ها است. 

فلاحتی، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه امید جبهه مقاومت خواند و بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ایران در سایه ولایت فقیه تحقق پیدا کرده است. 

وی، ولایت فقیه را سبب اقتدار جوانان ایران اسلامی به ویژه در نیروی دریایی راهبردی ارتش عنوان کرد و گفت: امروز حضور جوانان نیروی دریایی در عرصه دریاها مایه اقتدار ملت‌ها هستند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نیروی دریایی راهبردی صیانت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد، تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش در عرصه دریاها حضور فیزیکی فعال دارد و در درون کشور نیز سبب اقتدار عقیدتی است. 

فلاحتی، کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام معنا دارای اندیشه اسلامی ذکر کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدا و تلاش جوانان نیروهای مسلح اقتدار به همراه اعتقاد به مبانی اسلامی را برای جامعه به ارمغان آورده است. 

وی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هر جا حضور پیدا می‌کند مردم آن مناطق خوشحال می‌شوند، افزود: امروز آبراهه‌های جهانی در اختیار نیروی دریایی ارتش ایران است. 

امام جمعه رشت با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش بیان کرد: از جوانان در صف استفاده کنید و از افراد با تجربه در ستاد بهره ببرید. 

فلاحتی با تاکید براینکه در انجام امور باید به جوانان باید بها داده شود، تصریح کرد: جوانان را در عرصه دریاها مدیر تربیت کنید ضمن اینکه به سربازان باید توجه ویژه شود زیرا سرباز وسیله‌ای برای تعرفه کردن نیروهای مسلح است. 

وی، زندگی در عرصه دریا را سخت دانست و افزود: با توجه به اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صنایع دریایی و دریاها اقتدار پیدا کرده، هر روز این نیرو باید یک روز جدید باشد. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه علاقمندی بنده به کارکنان نیروی دریایی بسیار است، گفت: خدمت در نظام دینی افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فلاحتی با اشاره به مسابقه نیروهای دریایی ارتش‌های جهان در جنوب و شمال کشور بیان کرد: موفقیت نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گویم. 

نیروی دریایی راهبردی ارتش با اقتدار در عرصه دریاها حضور دارد
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در دیدار مذکور توکل و توسل را دو ویژگی کارکنان این نیرو دانست و اظهار کرد: غیرت جوانان ایرانی در دریاها نتیجه توکل و توسل است. 

امیر دریادار شهرام ایرانی، صیانت از مرزهای دریایی به ویژه مرزهای اقتصادی کشور در دریاها را اولویت فعالیت نیروی دریایی راهبردی ارتش عنوان کرد و افزود: امروز دیگر طوفان دریا جلودار ناوهای ما نیست و نیروی دریایی ارتش ایران با اقتدار در عرصه دریاها حضور دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول