اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در پایتخت آمریکا؛ 3 نفر کشته شدند

در یک حادثه تیراندازی در شمال غربی پایتخت ایالات متحده آمریکا دست‌کم شش نفر هدف گلوله قرار گرفتند و سه نفر جان خود را از دست دادند.

تیراندازی در پایتخت آمریکا؛ 3 نفر کشته شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ساعاتی پیش در یک حادثه تیراندازی در شمال غربی «واشنگتن دی سی» پایتخت ایالات متحده، دست‌کم سه نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر زخمی شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، «رابرت کونتی» رئیس پلیس واشنگتن دی سی در خصوص این حادثه گزارش کرد که دست‌کم شش نفر قبل از ساعت ۲۰:۰۰ شنبه شب (۰۴:۳۰ یکشنبه صبح به وقت تهران) در نزدیکی گوشه خیابان هفتم و خیابان «لانگ فلو» در پارک «برایت وود» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

مقام‌های امنیتی پایتخت ایالات متحده در جستجوی یک خودروی مشکی رنگ «هوندا آکورد» با شیشه‌های دودی و رینگ‌های کرومی رنگ هستند که در محل حادثه تیراندازی مشاهده شده است.

کونتی گزارش کرد که ظاهراً افرادی از خودروی مذکور خارج شده و به سمت یک ساختمان تیراندازی کرده‌اند.

هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره هویت قربانیان این حادثه منتشر نشده است و رئیس‌ پلیس واشنگتن دی سی تنها به این جمله که قربانیان جوان بوده‌اند، بسنده کرد و گفت که پلیس بر یان باور است که افراد مسلح بیش از یک نفر بوده‌اند اما آن را تأیید نکرد.

طبق این گزارش، کونتی اعلام کرد که پلیس واشنگتن دی سی برای هرگونه اطلاعات درباره حادثه تیراندازی فوق، پاداش ۷۵ هزار دلاری اعطا می‌کند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره ایالات متحده حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا نشده است.

اخیراً نیز مرکز آرشیو خشونت‌های مسلحانه آمریکا گزارش کرد که در حالی که هنوز چهار ماه به پایان سال جاری میلادی باقی مانده آمریکا صحنه ۴۵۰ تیراندازی کوری بوده که در آنها دست‌کم چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یا بر اثر تیراندازی کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول