اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

گروه بهمن در لیگ بسکتبال هت‌تریک می‌کند؟/طائرپور: مسابقات ملی کمی کار را سخت کرده

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: در تلاش هستیم امسال هم برای سومین دوره قهرمانی لیگ را کسب کنیم.

گروه بهمن در لیگ بسکتبال هت‌تریک می‌کند؟/طائرپور: مسابقات ملی کمی کار را سخت کرده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ بسکتبال بانوان امسال قرار است از ۳۱ شهریور ماه آغاز شود که ۱۲ تیم در ۲ گروه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد. گروه بهمن که سال گذشته برای دومین دوره پیاپی عنوان قهرمانی را کسب کرده بود در تلاش است تا در این دوره هت‌تریک کرده و سومین قهرمانی را جشن بگیرد.

پریناز طائرپور در گفت‌وگو با فارس، درباره وضعیت تمرینی تیمش برای حضور در لیگ، اظهارداشت: ما معمولاً بعد از مسابقات تمرینات را تعطیل نمی‌کنیم چون بازیکنان جوان ما باید روی فرم باشد اما به طور رسمی برای مسابقات لیگ ۳ ماه است که تمرینات را آغاز کرده‌ایم. با توجه به شرایطی که سال گذشته با کرونا داشتیم امسال همه چیز دست‌مان آمده و فهمیدیم به چه صورت باید کار کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن درباره قرعه‌کشی لیگ امسال و حریفان این تیم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امسال قرعه‌کشی بهتر بود اما هنوز یارگیری ادامه دارد و تیم‌ها بسته نشده‌اند. ما سال گذشته گروه سختی داشتیم اما خودمان را رساندیم و توانستیم قهرمان شویم. امسال هم در تلاش هستیم تا برای سومین دوره متوالی این قهرمانی را کسب کنیم.

طائرپور درباره برگزاری تمرینات ملی و حضور تیم ملی بسکتبال در مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: مسابقات ملی کمی کار را برای ما سخت تر کرده است؛ نظر ما این بود مسابقات لیگ بعد از بازی‌های ملی باشد اما فدراسیون اعلام کرد لیگ باید تا عید به پایان برسد. با توجه به اینکه اولویت تیم ملی است نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و با این موضوع کنار آمدیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا قصد دارد امسال هم بازیکن خارجی جذب کند، یادآور شد: بستگی به بازیهای لیگ و شرایط حریفان دارد. باید ببینیم مسابقات به چه صورت پیگیری می‌شود، در صورتی که حریفان بازیکن خارجی بگیرند ما هم این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول