اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آزادی ۳۷ زندانی جرائم مالی غیرعمد با هدف حفظ بنیان خانواده توسط نیکوکار گنبدی

رئیس شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس گفت: هدف از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک به حفظ بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

آزادی ۳۷ زندانی جرائم مالی غیرعمد با هدف حفظ بنیان خانواده توسط نیکوکار گنبدی

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حاج محمد شهرکی ظهر امروز در مراسم آزادی ۳۷ زندانی جرائم غیرعمد اظهار کرد: زندانی شدن یک فرد که ناخواسته دچار اتفاق منجر به جرائم مالی غیرعمد شده علاوه بر مشکلات برای فرد، خانواده وی نیز دچار آسیب و مشکل می‌شوند.

وی تصریح کرد: از همه نیکوکاران و افرادی که متمکن هستند  تقاضا دارم در حد توان مالی خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همکاری کنند.

رئیس شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت و ایام محرم زمینه آزادی ۳۷ زندانی بدهکار و جرائم مالی غیر عمد که حکم جلب آنها توسط محاکم قضایی صادر شده بود فراهم و این افراد امروز به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی بیان ‌کرد: این افراد از سراسر استان و از اقوام‌مختلف بوده که پس از بررسی پرونده آنها با جلب رضایت شاکیان آزاد شدند که دو نفر از آنها خانم و اهل گرگان هستند.

شهرکی گفت: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی با هدف حفظ بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده و جامعه انجام می‌شود.

حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی علاوه بر فعالیت‌های نیکوکارانه خود در حوزه‌های مختلف از سال ۱۳۸۲ تاکنون زمینه آزادی ۶ هزار و ۵۸۰ نفر از زندانیان بدهکار و جرائم غیرعمد مالی را فراهم کرده است.

وی امسال زمینه آزادی در ماه مبارک رمضان ۲۲۰ زندانی و در هفته قوه قضائیه ۴۷ زندانی جرائم مالی غیرعمد را فراهم کرده که در مجموع از سال ۱۳۸۲ تاکنون ۶ هزار و ۶۱۷ نفر توسط وی آزاد شدند.

با توجه به اینکه مردم و اولیای دم اعتماد کامل به این نیکوکار گنبدی دارند، به واسطه این اعتماد تاکنون ۲۸ زندانی محکوم به قصاص نیز از پای چوبه‌دار نجات پیدا کردند.

علاوه بر فعالیت‌های نیکوکارانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی این نیکوکار گنبدی تاکنون ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و کارگشایی از محل منابع کاری و بانکی پرداخته کرده که بخشی از آنها به خانواده زندانیان بوده است.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول