اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مالک بادران: خداحافظی نمی‌کنیم/ برای فوتبال ایران یک سورپرایز داریم!

مالک باشگاه بادران نسبت به شایعه خداحافظی از فوتبال واکنش نشان داد.

مالک بادران: خداحافظی نمی‌کنیم/ برای فوتبال ایران یک سورپرایز داریم!

به گزارش خبرگزاری فارس، فریدون قربانیان در خصوص شایعاتی مبنی بر انحلال باشگاه بادران ضمن شوخی و با بیان اینکه به نظر می‌رسد رسانه‌ها تمایل دارند بادران برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند، اظهار داشت: شرکت بادران نه از تیمداری و فوتبال خداحافظی کرده و نه قصد خداحافظی دارد. لازم می‌دانم یک نکته ای را حتما یادآوری کنم که بنده یا وارد بیزینس و کاری نمی‌شوم یا اینکه اگر وارد شدم با قدرت آن کار را پیش خواهم برد.

مالک باشگاه بادران تصریح کرد: از همان بدو ورود به فوتبال و تیمداری اهدافی را مد نظر خودم داشتم و با چشمانی باز این رشته را برای باشگاهداری انتخاب کردم. اگر هدف یا برنامه نداشته و باری به هرجهت وارد فوتبال شده بودم همان سال اول یا دوم خداحافظی می‌کردم اما نگاه من و سایر نزدیکانم در بادران، رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت بود.

قربانیان افزود: البته کتمان نمی‌کنم یکسری اتفاقات و سنگ اندازی‌های دلسرد کننده برای بادران و بخش خصوصی در فوتبال ایران وجود دارد اما ما هیچ گاه مأیوس نشده و نخواهیم شد. باید اعلام کنم که بادران، سورپرایز جدید برای فوتبال ایران دارد. منتظر باشید. از تمامی رسانه ها بابت پیگیری وضعیت باشگاه بادران تشکر می‌کنم اما یک خواهش دارم و آن هم انتشار اخبار بر مبنای دقت و صحت است.  البته واقف هستم و می دانم شغل خبرنگاری و تهیه خبر آن هم در شرایط کُرونایی چه دشواری هایی دارد اما انتظار می رود انتشار خبری با ابعاد خداحافظی از فوتبال پس از استعلام از منابع مطلع وموثق باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول