اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دریافت دز دوم واکسن فرهنگیان در رباط کریم آغاز شد/ لزوم واکسیناسیون در شهرک‌های صنعتی

رئیس شبکه بهداشت رباط‌کریم با اشاره به آغاز دریافت دز دوم واکسن فرهنگیان در رباط کریم گفت : بیش از ۳ شهرک صنعتی در این شهرستان با جمعیتی بالغ بر۶۰ هزار نفر هنوز واکسینه نشدند.

دریافت دز دوم واکسن فرهنگیان در رباط کریم آغاز شد/ لزوم واکسیناسیون در شهرک‌های صنعتی

فخرالسادات امامی رئیس شبکه بهداشت رباط‌کریم ضمن اعلام خبر تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان رباط‌کریم همانند مرحله اول به‌صورت وی آی پی در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه هنوز برخی از فرهنگیان دز اول را دریافت نکرده‌اند، خاطر نشان کرد: گیشه دز اول و دوم در پایگاه اداره آموزش‌وپرورش رباط‌کریم فعال‌ شده است.

رئیس شبکه بهداشت رباط‌کریم با اشاره به اهمیت اختصاص سهمیه واکسیناسیون برای شهرک‌های صنعتی بیان کرد: با وجود ۳ الی ۴ شهرک صنعتی در شهرستان رباط‌کریم و با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفر نیروی کار در این مجموعه های صنعتی هنوز سهمیه واکسنی دریافت نکرده‌اند.

وی اختصاص سهمیه واکسیناسیون برای کارکنان شهرک‌های صنعتی را یکی از دغدغه‌های شبکه بهداشت رباط‌کریم عنوان کرد.

امامی ضمن ابراز رضایت از میزان واکسیناسیون در رباط‌کریم تصریح کرد: هر پایگاه روزانه حداقل ۵۰۰ و حداکثر ۹۰۰ دز واکسن تزریق می‌کند که این نشان‌دهنده شرایط خوب واکسیناسیون در شهرستان است و با توجه به عملکرد خوب پایگاه‌های سطح شهر نیازی به افزایش پایگاه در سطح شهرستان نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول