اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

«همت»؛نخستین خیریه مجازی کشور ۱۰ ساله شد

خیریه همت که به عنوان نخستین خیریه مجازی کشور، امروز ده سالگی خود را پشت سر می گذراند اعلام کرد: در این سال ها با جذب بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال کمک نقدی مردمی به طور متوسط هر روز یک مساله از یک خانواده مددجو را حل کرده است.

«همت»؛نخستین خیریه مجازی کشور ۱۰ ساله شد

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، خیریه همت که به عنوان نخستین خیریه مجازی مساله محور کشور، امروز ده سالگی خود را پشت سر می گذارد با انتشار گزارش عملکرد یک دهه ای خود اعلام کرد که در این سال ها با جذب بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال کمک نقدی مردمی به طور متوسط هر روز یک مساله از یک خانواده مددجو را در موضوعاتی همچون درمان، کمک ضروری، جهیزیه، کمک ودیعه مسکن، ارزاق و اطعام و آزادی زندانی نیازمند حل و فصل کرده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انجمن خیریه همت جوانان با اشاره به ۱۴ شهریور سالروز تاسیس این انجمن ضمن قدردانی وافر از خیرخواهی های دلسوزانه تمام کسانی که در این ده سال خیریه همت را دنبال و همراهی کرده‌اند، گفت: این خیریه در ده سال گذشته موفق شده بیش از ۳۴۲۱ پرونده از درخواست های نیازمندان آبرومند را رسیدگی و اقدام لازم و موثر در خصوص آنان را اجرایی کند.
مهدی قمصریان با اعلام این خبر افزود: مجموع ارزش ریالی اقدامات انجام شده خیریه همت در ده سال اخیر بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال بوده است که تمامی این اعتبار با مشارکت کاربران حقیقی این خیریه تامین شده است.
به گفته مدیرعامل انجمن خیریه همت، بیشتر کمکها در این خیریه به موضوعاتی چون درمان، کمکهای ضروری، جهیزیه، کمک ودیعه مسکن، ارزاق و اطعام، آزادی زندانیان نیازمند و سایر نیازهای اعلام شده اختصاص یافته است.

مهدی قمصریان تصریح کرد: به موازات کمک های نقدی و بسته های ارزاق معیشتی ، خیریه همت با بهره گیری از شبکه اجتماعی ایجاد شده میان مردم توانسته با جمع آوری کمک های غیرنقدی نیکوکاران، از جمله لباس، کالاهای الکترونیک و لوازم منزل در راستای حل مشکلات مددجویان نیز گام های خوبی بردارد.

وی با بیان اینکه تاکنون خیریه همت کمکی از نهادهای حمایتی و موسسات حقوقی دریافت نکرده است تصریح کرد: شفافیت ویژه و اطلاع رسانی خیریه همت از اقدامات خود که با هم افزایی رسانه ها و کاربران دنبال می شود اصلی ترین دلیل حسن اعتماد مردمی به این انجمن و توفیقات حاصل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول