اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفرای ایران در خارج از کشور مامور تامین و ارسال واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت شدند

در دومین جلسه ستاد تامین واکسن کرونا در وزارت امور خارجه مقرر شد تمامی سفرای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با تمام ظرفیت نسبت به تامین و ارسال واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت اقدام کنند.

سفرای ایران در خارج از کشور مامور تامین و ارسال واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت شدند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دومین جلسه «ستاد تامین واکسن کرونای وزارت امور خارجه» پیش از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و با حضور معاونان و مدیران کل وزارت امور خارجه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در زمینه تامین واکسن توسط مدیران کل وزارت امور خارجه در حوزه‌های منطقه ای و بررسی آخرین وضعیت واردات واکسن، مقرر شد تمامی سفرای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با تمام ظرفیت نسبت به تامین و ارسال واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام کنند.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت دارویی کووبرکت آخرین وضعیت تولید این واکسن داخلی و ظرفیت های مهم تولید واکسن در کشورمان را تشریح کرد.

به گزارش فارس، نخستین جلسه این ستاد در نخستین روز شروع فعالیت حسین امیرعبداللهیان در روز چهارم شهریور ماه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. 

در نخستین نشست مشترک وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و امور خارجه  مسئولان سازمان‌های ذیربط در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه و بانک‌ مرکزی حضور داشتند.

امیرعبداللهیان در آن جلسه از آمادگی وزارت امور خارجه برای به کارگیری همه امکانات ستاد و صف به منظور تسریع در تأمین واکسن کرونا از منابع خارجی خبر داد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول