اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

وزیر ارشاد: برنامه‌ای برای جابه‌جایی در خانه کتاب نداریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعلا هیچ برنامه‌ای برای جابه‌جایی مدیرعامل خانه کتاب نداریم، نسبت به برگزاری بدون مشکل چهاردهمین دوره جایزه جلال تأکید کرد.

وزیر ارشاد: برنامه‌ای برای جابه‌جایی در خانه کتاب نداریم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تغییرات در خانه کتاب اظهار داشت: ما همچنان می‌گوییم که عجله‌ای برای تغییر مدیران وزارت ارشاد نداریم و در نظر داریم که در حوزه ستادی فعالیت‌هایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما فعلا هیچ برنامه‌ای برای جابه‌جایی مدیرعامل خانه کتاب نداریم، افزود: باید شرایط را بررسی کنیم و در صورت کناره‌گیری مدیرعامل خانه کتاب، سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی پیش رویم تا مشکلی در فعالیت‌های اصلی این بخش همچون جایزه جلال ایجاد نشود.

به گزارش فارس، جایزه جلال آل احمد با تصویب شوراى عالى انقلاب فرهنگى سال ۸۷ توسط موسسه خانه کتاب آغاز به کار کرد و این جایزه ادبی در حوزه‌های مختلف در آذرماه هر سال برگزار می‌شود، اما اختتامیه این برنامه در سال گذشته با حاشیه‌هایی در نهایت از شبکه چهار سیما و با ارتباط تلفنی و تصویری با برگزیدگان برپا شد.

امسال و برای چهاردهمین دوره جایزه جلال، سیدعباس صالحی وزیر سابق ارشاد احکامی برای دبیران اجرایی و علمی صادر نکرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول